Gravatar

#1 Joy2010 8 år siden

Jeg sælger denne unikke samling af mine Silver Fang VHS bånd det drejer sig om

1 Hundehvalpen Silver Eventyret begynder

2 Hundehvalpen Silver På nye eventyr

3 Hundehvalpen Silver klare alt

4 Hundehvalpen Silver i topform

De sælges samlet og ikke for under 2000 kr
BYD.......

ps. de befinder sig 4673 og sendes ikke.
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Kan da godt været jeg har glippet noget, men 2000 for noget man ikke kan afspille mere. Så er vhs så vidt jeg lige ved ikke antik endnu :-) men held og lykke :-)
Gravatar

#3 Joy2010 8 år siden

Silver fang på VHS er et samle objekt, og ikke bare nogen ganske Almindelige VHS bånd : ) Ellers ville det være dyrt ja : )
Gravatar

#4 akerman 8 år siden

Det er det skøreste jeg længe har læst.
Gravatar

#5 Alex- 8 år siden

Siger du at jeg har 2.000 kroner liggende i en flyttekasse på loftet?
Gravatar

#6 Joy2010 8 år siden

Scorpion Jep : )

Normalt er der ikke penge i gamle VHS film, men lige disse er unikker, da man har lavet en dvd udgave, hvor der er lagt nye stemmer ind, og der skulle efter sigene være noget skod.
Og rigtig mange foretrækker, VHS udgaven.
Du kan altid Google lidt, og se hvad du finder ud af.
Der ikke længe siden jeg så en mand, der havde der havde dem til salg i den blå avis, for 500 pr bånd, så tænkte jeg det skal jeg da også, jeg ser dem alligevel aldrig : )

Der står ret meget på nettet, om det med dvd udgaven i forhold til VHS udgaven. Og ja jeg fik da også et chok da jeg så, hvad de var værd, men jeg er hverken skør eller andet.



Gravatar

#7 Giraffen 8 år siden

Joy2010 (1) skrev:
De sælges samlet og ikke for under 2000 kr


Det her klip virker relevant:
Gravatar

#8 Kisbye 8 år siden

VHS versionen er generelt efterspurgt, da mange ikke bryder sig om det dub der er på DVD udgaven.
Når man kommer lidt uden for mainstream, så der massere af film der idag kun kan anskaffes på VHS.

Geekalot (2) skrev:
Kan da godt været jeg har glippet noget, men 2000 for noget man ikke kan afspille mere. Så er vhs så vidt jeg lige ved ikke antik endnu :-) men held og lykke :-)

Man kan da sagtens afspille VHS idag? Man kunne jo også vælge at rippe de der VHS bånd, så det er nemmere at have med at gøre.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9 Stilund 8 år siden

Præcis det er ikke VHS båndene der dyre, det er det de indeholder. ;-)
Gravatar

#10 Gangstalicious 8 år siden

http://filmz.dk/forum/koeb-salg-bytte/hundehvalpen...

På fire år, er båndene blevet til det pureste guld? Altså, jeg er ikke i tvivl om, at der stadig er et marked for disse bånd, men 2000 kr. er altså helt væk. For at opnå den slags priser, skal man altså ligge inde med noget helt specielt og serien er blevet udgivet på dvd, godt nok med nye stemmer, men også med original tale og uklippet.

Og så er det i øvrigt ret let at finde en torrent med disse udgivelser, rippet fra vhs og i et format, som man faktisk kan afspille, selvom man ikke har en video.

Skriv ny kommentar: