• Løvernes konge
    46%
  • Aladdin
    9%
  • En anden film
    8%
  • Skønheden og udyret
    6%
  • Frost
    6%
  • Vilde Rolf
    5%
  • Junglebogen
    5%
  • Pinocchio
    4%
  • Big Hero 6
    3%
  • Snehvide og de syv små dværge
    2%
  • Aristocats
    1%
  • Den lille havfrue
    1%
  • Bambi
    1%
  • Peter Pan
    1%

Stemmer i alt: 404

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MystiskeMox 9 år siden

1. Pinocchio
2. Skønheden og udyret
3. Den lille havfrue
4. Aladdin
5. Løvernes konge
6. Junglebogen
7. Peter pan
8. Aristocats
9. Bambi
10. Snehvide
Gravatar

#2 Giraffen 9 år siden

Så når I laver endnu en pool om bedste Marvel film vil I så også kalde den "Bedste Marvel"?

Skriv nu bare film i pool titlen. Det lyder altså meget bedre.
Gravatar

#3 cain 9 år siden

Giraffen (2) skrev:
Så når I laver endnu en pool om bedste Marvel film vil I så også kalde den "Bedste Marvel"?

Skriv nu bare film i pool titlen. Det lyder altså meget bedre.


Hvad har en pool med det at gøre? Skal du ud og svømme?
Gravatar

#4 Lard Hanson 9 år siden

Var der ikke andre, der stemte på den lille havfrue? :(
Gravatar

#5 Elvira39 9 år siden

Det er ikke overraskende de nyere film der fører an i feltet. Sådan er det jo ofte med afstemninger. The Lion King er også en fantastisk tegnefilm, ingen tvivl om det. Generelt er kvaliteten af Disneys ældre værker nu højere. Jeg stemte Bambi. Det er en poetisk perle, tegnet i naturens nuancer. Historien er løst struktureret og følger årstidernes skiften og gang. Det er en genistreg i al sin pragtfulde enkelthed. Meget større og begavet tegnefilms kunst om naturens kredsløb og dermed livet fås ikke.
Gravatar

#6 Driver 9 år siden

Stemte Løvernes Konge, men derudover så mangler Tarzan på listen. Det havde været min 2'er. Alene Phil Collins soundtrack, er jo et mesterværk i sig selv.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7 Knuden 9 år siden

Hvor er Mulan? Den var jo fantastisk på så mange områder.
Gravatar

#8 Alex- 9 år siden

Giraffen (2) skrev:
Så når I laver endnu en pool om bedste Marvel film vil I så også kalde den "Bedste Marvel"?

Skriv nu bare film i pool titlen. Det lyder altså meget bedre.


Der burde nærmere stå "Bedste Disney tegnefilm" eller endda "Bedste Disney Animation Studio film", men hvis man bare ved hvad der menes er det vel ok?

Damn Bambi ligger lavt, det havde jeg ikke troet. Jeg stemte Løvernes Konge, tæt forfulgt af Aladdin, Bambi og Mulan, som jeg også undrede mig over ikke har en plads på listen, i det mindste istedet for Aristocats..
Gravatar

#9 Mikkel Abel 9 år siden

Hercules! Skarpt efterfulgt af Løvernes Konge og Tarzan, selvom jeg på ingen måde er Disney-entusiast.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#10 dslacker 9 år siden

Fantasia - skarpt forfulgt af Bambi.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440

Skriv ny kommentar: