• American History X
    49%
  • Fight Club
    30%
  • Primal Fear
    5%
  • The Incredible Hulk
    5%
  • Illusionisten
    4%
  • Kingdom of Heaven
    2%
  • 25th Hour
    2%
  • Red Dragon
    2%
  • Anden film
    1%
  • Kærlighedens slør
    0%
  • Rounders
    0%
  • Pride and Glory
    0%
  • Down in the Valley
    0%

Stemmer i alt: 1682

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-ab 13 år siden

american history x - en kraftpræstation. Han er skræmmende i den film. Så kommer Fight Club, selvfølgelig..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2 ZiGarren 13 år siden

Fight Club.
Jeg gør alting til ingenting og får alting igen. Jeg gør ingenting til alting og får ingenting igen.
Gravatar

#3 Atheos 13 år siden

ZiGarren (2) skrev:
Fight Club.


The first rule of fight club is: you do not talk about fight club!
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#4 Batsy 13 år siden

Hva, han var så ik med i kingdom of heaven??
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5 Steffan Rasmussen 13 år siden

Anden film - Keeping the Faith. En god præstation som debuterende instruktør.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6 Kruse 13 år siden

"American History X" fik min stemme. "Fight Club" er den bedste film, og hans præstation i denne kommer også ind på en klar anden plads. Ærgeligt at han er gået noget død med hensyn til rollevalg og præstationer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 Twister 13 år siden

For mig er hans bedste rolle i American History X hvor han spiller forbløffende overbevisende. Herefter kommer Fight Club hvor han også spiller fantastisk. Illsionistenindeholder dog også en rigtig god Norton præstation.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8 Twister 13 år siden

For mig er hans bedste rolle i American History X hvor han spiller forbløffende overbevisende. Herefter kommer Fight Club hvos han også spiller fantastisk. Illsionistenindeholder dog også en rigtig god Norton præstation.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#9 filmz-Claudius 13 år siden

Hmmm. Svært. Jeg holder meget af Norton, men hans rollevalg har været rimeligt sløje de sidste par år. Han gør det rigtigt godt i "Fight Club" og "Red Dragon", men viser langt mere i både "American History X" og "Primal Fear". Det er tæt løb mellem de to, men jeg hælder nok til "Primal Fear", fordi han snød mig gennem en hel film, hvilket aldrig kan være en skidt ting :)

Jeg undrer mig dog lidt over valgmulighederne. Han har måske en noget ordinær birolle i "People vs. Larry Flynt", men jeg synes, han viser langt mere skuespil der end i både "The Incredible Hulk" og "Pride and Glory".
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#10 BN 13 år siden

American History X

... efterfulgt af:

2) Red Dragon

3) 25th Hour
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: