• Ringenes herre-trilogien
    54%
  • Blade Runner
    13%
  • En anden film
    9%
  • Das Boot
    8%
  • Kingdom Of Heaven
    7%
  • Dommedag nu
    5%
  • JFK
    2%
  • Brazil
    1%
  • Once Upon A Time In America
    1%
  • Heaven's Gate
    1%

Stemmer i alt: 398

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 rauhe 7 år siden

ingen har skrevet om "The Abyss"? I teater versionen var det en herreringe film, men i "directors cut" (jeg går ud fra at det går som "extended cut") blev filmen rigtig god.
Gravatar

#12 Geekalot 7 år siden

Var the abys ikke bare ganske okay fra start af ? Hvert nok den film jeg stadig venter på i længsel i HD
Gravatar

#13 rauhe 7 år siden

#12 så vidt jeg husker (det er lang tid siden jeg har set den originale version) gav The Abyss ikke meget mening i den originale version. Man fik ingen forklaring på de begivenheder der fandt sted, specielt i slutningen af filmen.
Directors cut versionen rettede kraftigt op på dette.
Gravatar

#14 Strejferen 7 år siden

Jeg stemmer nok for Ringenes Herre, men Watchmen Ultimate Cut kommer nu tæt på som et af de bedste extended cuts efter min mening :-)
Gravatar

#15 Stetso-G 7 år siden

#11
Enig! Der er så meget mere på spil i DC.
Gravatar

#16 Mads47 7 år siden

Lord of the Rings virker lidt som det sikre valg, men filmene var rigtig gode i forvejen og extended gjorde dem også bedre, men Bladerunner cut forandret alt og gjorde filmen så meget bedre end dens originale release, Min stemme går til Bladerunner, fordi det cut faktisk havde en meget stor betydning.
Gravatar

#17 cain 7 år siden

The abyss
Watchmen
Gravatar

#18 patrickjane 7 år siden

Kingdom Of Heaven
The Abyss
Alien 3
Batman v Superman Dawn Of Justice
Gravatar

#19 smiley-74 7 år siden

Jeg kan huske da jeg så Alien 2. Den var rigtig god, og jeg var meget begejstret for den. Men det var lige som om den manglede noget. Den var ikke gjort færdig. Men den var fed.
Så kunne man få directors cut, og det var en film med 20 min. mere. Hold da kæft hvor var den fed.
Jeg kigger ikke på karakter skuespil, men hvor godt jeg er underholdt. Og jeg var godt underholdt. Måske var lyset ikke godt...måske var replikkerne ikke gode...måske er jeg bare en almindelige biografgænger/blueray kigger. Men jeg var godt underholdt.
Jeg synes anmeldere, skal lade sig forføre af filmen, i stedet for at lede efter fejl. Jeg har nogen gange ladet mig påvirke af anmeldere, og fundet ud af at det skal man ikke. DE TAGER FEJL, OG VI BLIR UNDERHOLDT.
Gravatar

#20 moulder666 7 år siden

I mine øjne var Watchmen Ultimate Cut ikke nogen ubetinget fornøjelse. Hele den ekstra del der er kommet på med tegneserien var i mine øjne REN kedsomhed. Jeg må indrømme, at jeg ikke lagde mærke til andre ting der ændrede filmen i positiv eller negativ retning, simpelthen fordi den tegneserie bare tog opmærksomheden!

Edit: Det skal dog nævnes at Watchmen som helhed er jeg stadig helt pjattet med. Rohrschach i fængslet - ja tak!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: