• Mystic River
    38%
  • The Game
    15%
  • Den tynde røde linje
    11%
  • Milk
    8%
  • I Am Sam
    8%
  • De kaldte os helte
    6%
  • 21 gram
    4%
  • En anden film
    4%
  • The Tree of Life
    3%
  • Fanget af fortiden
    3%
  • This Must Be the Place
    1%

Stemmer i alt: 289

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Silver666 9 år siden

State Of Grace
Gravatar

#2 DocDoom 9 år siden

Carlito - what else
Gravatar

#3 jessup 9 år siden

Mange gode film og Sweet and lowdown og At close range skal også nævnes selvom sidstnævte nok mere er en Walkens film.
This is just until June
Gravatar

#4 søren80 9 år siden

Det kan jo kun være The Thin Red Line. Mystic River og The Tree of Life kommer et godt stykke efter i den rangorden.
Gravatar

#5 Mikkel Abel 9 år siden

Man kan næppe vælge The Tree of Life hvis det er baseret på Penns præstation. Jeg går med 21 Grams.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#6 Kisbye 9 år siden

Jo, 21 grams er da en okay film, jeg har bare stor foragt for den skrøne som filmen forsøger at sprede med sin titel og sin tag-line.
Jeg har mødt folk der tror at det passer, fordi de har set den film.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7 Den fede 9 år siden

søren80 (4) skrev:
Det kan jo kun være The Thin Red Line


Agreed.

Mikkel Abel (5) skrev:
Man kan næppe vælge The Tree of Life hvis det er baseret på Penns præstation.


Men det er jo heller ikke. Der spørges til "Bedste film med Sean Penn," ikke bedste præstation.

Kisbye (6) skrev:
jeg har bare stor foragt for den skrøne som filmen forsøger at sprede med sin titel og sin tag-line.


Foragt? Ro på mand...det er en film.
Gravatar

#8 Åkepool 9 år siden

"The Falcon and the Snowman" husker jeg som bedst, men det er ved at være længe siden jeg har set den.

Andre bud:

State of Grace.
Fanget af Fortiden.
Mystic River.


So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 Mikkel Abel 9 år siden

Kisbye (6) skrev:
o, 21 grams er da en okay film, jeg har bare stor foragt for den skrøne som filmen forsøger at sprede med sin titel og sin tag-line.
Jeg har mødt folk der tror at det passer, fordi de har set den film.


Foragt er måske lige voldsomt nok, men nej jeg køber heller ikke skrønen. Men selve historien og legen med springen frem og tilbage i tid fungerer fantastisk.


Den fede (7) skrev:
Men det er jo heller ikke. Der spørges til "Bedste film med Sean Penn," ikke bedste præstation.


Sandt nok, jeg sagde også bare at hvis man valgte at konkludere sit valg på selve Sean Penns medvirken/hvad hans skuespil/rolle tilfører filmen, så var det svært at vælge Tree of Life.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#10 Den fede 9 år siden

#9

Alright, dit indlæg får det bare til at lyde som om du stemte efter præstation og ikke film.

Og nej, den med de 21 gram taler videnskaben klart imod. Men derfor kan et stykke fiktion jo godt lege med tanken. "Foragt" er noget jeg har for ISIS, pædofili og fedtfattig skiveost.

Skriv ny kommentar: