• Jurassic Park
    50%
  • Pacific Rim
    14%
  • Cloverfield
    9%
  • Tremors
    6%
  • King Kong (1933)
    5%
  • Super 8
    4%
  • King Kong (2005)
    3%
  • The Mist
    3%
  • Godzilla (2014)
    3%
  • En anden film
    3%
  • Reptilicus
    1%
  • The Host (2006)
    0%
  • Godzilla (1954)
    0%

Stemmer i alt: 296

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 savomilosevic9 7 år siden

Det må klart være Gojira, en film der både fungerede som terapi for en hel nation efter WWII, samt har en meget interessant karakter i Dr Serizawa.
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Valgte King Kong (1933) men nok mest for det er den der fylder mest fra barndoms tid af :)
Ellers ville jeg nok have sagt Godzilla (1998) som ikke er på listen, ved godt den fik høvl, men fandt den 10 gange bedre en den fra 2014.
Super 8 er tæt på at være det perfekte, syntes bare ikke helt det er en "monster" film
Jurassic Park. Kan sagtens følge folk hvorfor de vælger den som deres favorit, og den er også fed. Men med nærmere gensyn såfinder jeg den ikke så vild igen
Gravatar

#3 Ryder666 7 år siden

Af dem der på listen stemte jeg tremors.
Ellers er jeg også ret glad for deep rising, som ikke findes på listen.
Gravatar

#4 rbh 7 år siden

Pyhh.. der er få meget gode historier.
Jeg har valgt The Mist, men det er primært pga slutningen af filmen..
men hvis jeg skulle sige en med moster er det nok King Kong fra 33. da den var et gennembrud på så mange ting og stadig i dag er en film som man kan se og vil lukke øjene når han falder. Da man føler med ham.. den flotteste jeg har set er nok Pacific Rim.. men Cloverfield havde en super stemning oversig, man blev mere og mere skuffende som tiden går..
så film historiske mesterstykker King kong fra 33
og bare fortællerhistorisk er det The mist, især slutningen med .. Ergjjj den slutning er jo bare for ond..
Gravatar

#5 Deadpoolz 7 år siden

jeg måtte vælge Pacifc Rim, fordi den er så ufattelig fed og bare så flot en film med fede effekter og en ret okay historie
Gravatar

#6 bobafettich 7 år siden

fedt tremors er så langt oppe på listen
Gravatar

#7 steadi07 7 år siden

Jeg er nok mere glad for Godzilla (2014) end de fleste, så det blev nr. 1 for mit vedkommende. Jurassic Park er nu heller ikke slem.

Godzilla fra 1954 kan jeg desværre ikke udtale mig om; den har jeg endnu ikke fået set.
Gravatar

#8 BlackJesus 7 år siden

Godzilla 2014 er nok en af de ringeste film ever ;)
Gravatar

#9 Jach 7 år siden

Pacific Rim. Den havde rigeligt monstre og er ganske underholdende. Den sidste Godzilla film samt Cloverfield, havde monsteret så lidt med at de ikke burde være med i afstemningen, samt burde dinosaurer ikke tælle som monstre, med undtagelse af den sidste film.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS

Skriv ny kommentar: