• X-Men: First Class
    34%
  • Kick-Ass
    33%
  • Aldrig hørt om ham
    14%
  • Stardust
    10%
  • Kingsman: The Secret Service
    7%
  • Layer Cake
    2%

Stemmer i alt: 448

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 9 år siden

Kick ass da :)
Gravatar

#2 Den fede 9 år siden

De er alle gode. Men det bliver X-Men: First Class for udover at være en af de bedste superheltefilm nogensinde sparkede den også nyt liv i X-Men.
Gravatar

#3 cain 9 år siden

Alle gode film. Stardust for mig.
Gravatar

#4 Driver 9 år siden

Har kun set Kick-Ass og First Class. Begge er fremragende film, men Kick-Ass skilte sig ud og er den, for mig, mest mindeværdige af de to. Scenen hvor Hitgirl redder Big Daddy og Kick-Ass er så genial og vellavet tilført John Murphys intense score i redigeret udgave fra Sunshine! Så Kick-Ass tager den.

"Now switch to kryptoniteeeee!
"Go to Robin's revengeeeee!"
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#5 Anders Baad Mai 9 år siden

Matthew Vaughn er hurtigt ved at blive en af mine favorit instruktører. Mangler dog stadig at se Layer Cake, men hidtil elsker jeg alle hans film. Min stemme gik dog til Kick-Ass.
Gravatar

#6 steadi07 9 år siden

Jeg må simpelthen være "that guy", som ikke kunne lide X-Men:FC. Eller, bevares, den var da meget hyggelig, men jeg var ikke videre imponeret.

Kingsman derimod, holy moly. Pånær den sidste "joke", så var jeg fantastisk underholdt!
Gravatar

#7 coftkohl 9 år siden

Jeg stemte Kingsman, der er den der er mest gang i, de andre er også virkelig gode, har dog ikke set Layer Cake.

#6

Den sidste joke var nok lige i smule for langt ude, men ja virkelig gang i den.

Skriv ny kommentar: