• Interstellar
    25%
  • Inception
    24%
  • Ex Machina
    9%
  • Children Of Men
    8%
  • En anden film
    8%
  • Minority Report
    6%
  • District 9
    5%
  • Moon
    5%
  • Gravity
    4%
  • Arrival
    3%
  • Snowpiercer
    2%
  • Looper
    1%

Stemmer i alt: 352

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Silver666 7 år siden

Interstellar
Gravatar

#2 X&O 7 år siden

Jeg ved ikke helt om jeg tænker sci-fi når jeg tænker på Inception, men det er den vel... Stadig uden tvivl min absolutte favorit på listen.
Gravatar

#3 Inn0c 7 år siden

Children of Men... der er slet ikke tvivl for mig... Den er især uhyggelig fordi den føles mere og mere relevant med tiden
Gravatar

#4 David Munch 7 år siden

Jeg stemmer District 9. Hvor interstellar og Inception var bedre film, så synes jeg District 9 havde det mest interessante aspect i forhold til at skubbe scifi-genren på film.

Og jeg forstår ikke hvorfor Avatar ikke er på listen, når skidt som Snowpiercer er... :P
Gravatar

#5 Collins 7 år siden

Der er da intet sci-fi over Gravity.
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#6 123456789 7 år siden

Det bliver Moon herfra
Gravatar

#7 filt 7 år siden

Battlestar Galactica-serien. No contest.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#8 Zt3pH 7 år siden

Prometheus?
Gravatar

#9 stav 7 år siden

Interstellar får min stemme i denne afstemning, hvor jeg for en gangs skyld har set samtlige film.

Det får den, fordi den samlet er den bedste film, men jeg er enig med #4 i, at District 9 idemæssigt nok er den mest interessante film, der for alvor viste noget nyt. Arrival havde om muligt endnu mere potentiale, men det forblev uforløst for mig.

Til gengæld er jeg så uenig i, at Snowpiercer er skidt. Der finder jeg også plottet meget interessant, og eksekveringen var for mig kun lidt svagere end potentialet.

For mig er bunden af denne liste Ex Machina og Arrival, fordi de ikke "serveres godt nok" - jeg oplever mere potentiale i dem end slutproduktet kunne indfri.
Gravatar

#10 Nagash 7 år siden

Children of Men af de her.

Jeg mener stadig ikke Gravity er sci-fi.

Og Ex Machina skuffede mig en del, mens Snowpiecer var noget decideret lort :(

Skriv ny kommentar: