• Benedict Cumberbatch
    46%
  • Robert Downey Jr.
    31%
  • Jeremy Brett
    11%
  • Basil Rathbone
    4%
  • John Cleese
    2%
  • Ian McKellen
    2%
  • En anden skuespiller
    2%
  • Christopher Lee
    1%
  • Peter Cushing
    1%
  • Christopher Plummer
    0%
  • Clive Brook
    0%

Stemmer i alt: 341

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 8 år siden

Kan ikke engang huske hvem der var der Sherlock, i de gamle 80ere :/
Gravatar

#2 The Mighty Duck 8 år siden

Jeg syntes at der mangler Jonny Lee Miller på listen.
Gravatar

#3 Geekalot 8 år siden

Jeremy Brett jeg huskede på, nok ikke mange herinde der lige ved hvem han kan jeg se på afstemningen :)
Gravatar

#4 Eposcorp 8 år siden

Hvad med Jonny Lee Miller fra Elementary?

http://www.imdb.com/title/tt2191671/?ref_=nv_sr_1
Gravatar

#5 Trew 8 år siden

#2 + #4. Han er jo med på listen, så ingen grund til at folk altid brokker sig over manglende muligheder. "En anden skuespiller" dækker vel ret godt??
Gravatar

#6 moulder666 8 år siden

Uden diskussion Benedict Snøffelbatch. Jeg er dog, som #4, også ganske imponeret over Johnny Lee Miller fra Elementary - han klarer det ganske glimrende og underholdende!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 NightBreaker 8 år siden

Svært imellem
Jeremy Brett
og
Benedict Cumberbatch

2 meget forskellig Sherlocks. Johnny Lee Miller var hellere ikke dårlig
Gravatar

#8 Kisbye 8 år siden

Lieutenant Commander Data
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9 Star Trek fever 8 år siden

Helt vildt at Jeremy Brett kun ligger på 9% af stemmerne. I min verden er han Sherlock Holmes. Resten er efterligninger GG
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#10 Star Trek fever 8 år siden

Kisbye (8) skrev:
Lieutenant Commander Data


I see what you did there..... Og ja, han gør det godt :-)
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"

Skriv ny kommentar: