• Iron Man
    36%
  • Hvem er Stan Lee?
    10%
  • X-Men
    8%
  • Spider-Man
    8%
  • Hvad er en cameo?
    7%
  • The Incredible Hulk
    7%
  • Spider-Man 3
    5%
  • Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
    5%
  • X-Men: The Last Stand
    4%
  • Spider-Man 2
    4%
  • Hulk
    3%
  • Daredevil
    3%
  • Fantastic Four
    1%

Stemmer i alt: 1139

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Twister 15 år siden

Det må uden tvivl være i "Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer" hvor Stan Lee forsøger at komme ind til Reed og Sue's bryllup via hans eget rigtige navn.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2 tiany 15 år siden

Stan Lee som Hugh Hefner i Iron Man - klasse!

En video med de mange cameos
Valar morghulis
Gravatar

#3 DemoMan 15 år siden

hmmm... for lå det imellem The Incredible Hulk eller Spiderman 3 (hvor han siger hans "trademark" replik). Men jeg valgte The Incredible Hulk (jeg tror faktisk også at det er den eneste som har en rigtig indflydelse på historien af alle dem).
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#4 DemoMan 15 år siden

Jeg fatter dog ikke at der er nogle som har stemt på Spiderman 1 og 2 (han er der jo nærmest kun i et lille split sekund i dem)...:/
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#5 Benway 15 år siden

Jeg er også med på Iron Man-vognen. Jeg tror, det er den eneste gang, jeg decideret har grinet af hans lille øjeblik. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 Queequeg 15 år siden

Nu har jeg langt fra set dem alle, så jeg stemte bare Hulk, hvor han går og snakker med Lou Ferrigno, som spillede hulk i gamle dage.
Gravatar

#7 Hive 15 år siden

Er jeg den eneste, der er ved at være lidt træt af hans konstante medvirken...? Jeg synes det er fint nok når han er med i et par sekunder bare for at markere hans tilstedeværelse, men jeg synes det begynder at blive for lamt når han skal have større og større roller, hvilket har været tilfældet i film som FF2 og Iron-Man. Af denne grund har jeg stemt på Daredevil, hvori hans cameo er ganske subtil og har et glimt i øjet uden at overdrive sig selv. At filmen så ikke er vildt god er en helt anden sag...
Gravatar

#8 Petrescu 15 år siden

Helt klart hans forveksling med Hefner i Iron Man.
Gravatar

#9 rockysds 15 år siden

Det lille virksomme klip i "Daredevil" herfra, selvom "Iron Man" fik et godt grin frem i biografen.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#10 elwood 15 år siden

Lenny It's the incredible hulk!

Stan Lee He can't be the Hulk, IM the Hulk, arg arg eh come on change!

Comic Book Guy Oh, please. You couldn't even change into Bill Bixby

Men ja jeg er også på Iron Man tog'et.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: