• Netflix
    62%
  • Jeg streamer aldrig
    17%
  • HBO Nordic
    10%
  • Viaplay
    5%
  • Anden tjeneste
    4%
  • YouSee
    1%
  • Filmstriben
    1%
  • C More
    0%
  • TV 2 Play
    0%
  • Indiemondo
    0%
  • DanishDox
    0%

Stemmer i alt: 1291

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Nagash 9 år siden

moulder666 (9) skrev:
Nagash (8) skrev:
Hvis ellers de gad være tilgængelige, så ville HBO Nordic få min stemme. De har klart det bedste udvalg. Men når de kun er at finde på Samsung Smart Hub og Xbox 360 i brugbare udgaver, så falder det hele til jorden. Airplay på ATV er i elendig ukorrent opløsning og kun 2.0 lyd. PC til TV er godt nok i 720p, men stadig også kun 2.0.
Og jeg gider ikke se TV på min tablet og da slet ikke min telefon. Så mobile apps kan jeg slet ikke bruge til noget.
Det er virkelig ærgerligt. De har enorm potentiale, men når de har jordens langsomste appudvikler, så falder de næsten aller bagerst i køen.


Hmm - var HBO Nordic ikke kommet til Google Play i god stand også? Eller er det også med 2.0 lyd?

Som jeg skrev, så gider jeg da ikke se film og serier på en lille skærm. Og der er ingen Chromecast support og ja, stadig kun 2.0.
Gravatar

#12 MicRas 9 år siden

Kisbye (10) skrev:
sunijoensen (7) skrev:
Aggeri (6) skrev:
Indhold: HBO
Betjening: Netflix


Enig. Ingen anden tjeneste kan i øjeblikket konkurrere med Netflix'es brugerflade, men indholdsmessigt kan ingen konkurrere med HBO. Selv om deres udvalg er betydeligere mindre en mange af de andres, så findes der stort set ikke noget dårligt på HBO.

Kan i ikke uddybe hvad i mener med det?
Ingen kan da nå Netflix til sokkeholderne når det kommer til indhold. Har været inde og kigge på HBO og det var hurtigt at kigge igennem de film de har.
Netflix offentliggør ikke hvor mange film de har, men nogle har nævnt 75000. Under alleomstændigheder er det med sikkerhed et tal med 3 nuller bagefter.

Hulu er også værd at nævne, primært fordi de har Criterion titler derinde.


HBO's fokus er serier, og Netflix's fokus er film. Når det kommer til serier, er der ingen, der kan nå HBO til sokkeholderne. Næsten alle deres serier er af høj kvalitet, og man kan se, at producenterne har lidt mere frihed til at eksperimentere. Ja deres filmsortiment er smalt og gammelt, men det er derimod næsten kun film af høj kvalitet.

Netflix har, som sagt, fokus på film, men er også begyndt at satse på egen produktion af serier. De har også et relativt stort udvalg af begge dele men dog ikke 75.000. I følge Flixfilm (i maj) havde den danske Netflix knap 2.000 film og serier, hvorimod den amerikanske havde 7.000.

Jeg benytter begge på skift. Har Netflix det meste af året, og skifter over til HBO om foråret når en ny sæson af Game of Thrones begynder, og ser så alle de serier, jeg kan nå. Har også prøvet Viaplay. Men synes, at deres indhold består for meget af Tv3's (Viasat's) egne programmer og indhold af dårligere kvalitet.

Skriv ny kommentar: