• Resident Evil
    31%
  • Lara Croft: Tomb Raider
    24%
  • Prince of Persia: The Sands of Time
    10%
  • En anden film
    8%
  • Hitman
    8%
  • Mortal Kombat
    7%
  • Need for Speed
    5%
  • Doom
    3%
  • Max Payne
    2%
  • Angry Birds
    2%

Stemmer i alt: 384

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 7 år siden

Silent Hill er faktisk den eneste der rammer spot on, og det er den mangler selvfølgelig :)
Gravatar

#2 Adagio 7 år siden

Jeg mener helt klart at det er Mortal Kombat (Den første film) der er den bedste. Den er ikke perfekt, kunne sagtens have været bedre, men for et spil til film var den meget god. 2'eren var til gengæld meget dårlig (specielt når min favorit karakter døde inden for de første par minutter, øv)

Kunne også godt lide Silent Hill, men har ikke rigtigt spillet spillene


Af de nævnte film er det kun Prince of Persia, Angry Birds og Need for Speed jeg ikke har set.

Jeg mener at have spillet nogle Need for Speed spil, men kan ikke rigtigt huske noget. Mener ikke rigtigt at de havde nogle historier som sådan (kan da godt være jeg husker forkert), så her har dem skulle lave filmen vel have haft frie hænder går jeg ud fra?



De nye Street-Fighter film var film der havde noget potentiale til at kunne blive gode, men blev desværre nogle film der ikke var særligt gode.
Her var nogle af problemerne dog at for Chun Li filmen havde de valgt en forkert skuespiller til hovedrollen (kan godt lide skuespilleren, men hun passede ikke til rollen). Der var så også en del andre ting jeg ikke brød mig om filmen, men kan ikke huske det meget
For Ken og Ryu filmen syntes jeg at de skulle have brugt noget af filmen på andet end træning og den manglede helt klart en slutning. Hmmm... imdb skriver at Ken of ryu var en serie, men jeg mindes kun at have set den som en lang film på ca. 2½ time

Det kunne have været fedt hvis de havde lavet flere film om de forskellige karakterer og bygget deres historier sammen. Det virkede lidt som om de havde planer om at gøre det når man så på slutningen af filmene, men det skete aldrig. Dette var nok var pga. filmene ikke fik den store success (Speciel Chun Li filmen).
Gravatar

#3 apocalypse_koa 7 år siden

Hvor er Final Fantasy "The Spirit Within" eller "Advent Children" ??
Eller hvad med Street Fighter "The Animated Movie"

De er da stadig spillefilm selvom to af dem er CGI og den sidste animation

og de er da klart bedre eller de andre på listen
udover Mortal Kombat som jeg synes var meget tro og så lige Silent hill som også af en eller anden grund ikke er der
Gravatar

#4 Silver666 7 år siden

Geekalot (1) skrev:
Silent Hill er faktisk den eneste der rammer spot on, og det er den mangler selvfølgelig :)
Enig.
Var også den jeg vil stemme på
Gravatar

#5 123456789 7 år siden

Ingen endnu
Gravatar

#6 dfms 7 år siden

Mortal Kombat og Resident Evil kunne have være blevet så godt, men...........
Ja hvor fanden er Silent Hill !!!
Gravatar

#7 Deadpoolz 7 år siden

Advent Children og Silent Hill burde være på :O

og Street Fighter med Van Damme, den er dårlig men dårlig på den fede måde XD hehe

men af dem man kan stemme på er det enten Resident evil eller Tomb Raider

Gravatar

#8 cain 7 år siden

Selvom den ikke er decideret baseret på et spil men er en fortsættelse til et spil, Advent Children...



Og hvor fanden er klassikeren over dem alle???? Super Mario Bros the movie og hvad med double dragon?
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

#8 Det var bedste film matisering :) ikke dårligste hehe
Gravatar

#10 cain 7 år siden

Geekalot (9) skrev:
#8 Det var bedste film matisering :) ikke dårligste hehe


Nu skal du ikke være blasfemisk ;)

Der mangler vel også en del Uwe Böll????

Skriv ny kommentar: