Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 32

Bedste film med den danske titel "Dobbeltspil"?

• Double Jeopardy (1996)
    56%
  • Reindeer Games (2000)
    19%
  • Backstabbing for Beginners (2018)
    9%
  • Masquerade (1988)
    6%
  • Sleuth (2007)
    6%
  • Sleuth (1972)
    3%
  • Nightkill (1980)
    0%

Den film skal jeg se i 2018?

• Avengers: Infinity War
    29%
  • Solo: A Star Wars Story
    12%
  • Deadpool 2
    11%
  • Sicario 2: Soldado
    6%
  • The Disaster Artist
    6%
  • Ready Player One
    5%
  • Jurassic World: Fallen Kingdom
    5%
  • The Predator
    5%
  • De utrolige 2
    4%
  • En anden film
    3%
  • Tomb Raider
    3%
  • Pacific Rim: Uprising
    3%
  • Fantastiske skabninger 2
    2%
  • X-Men: Dark Phoenix
    2%
  • Venom
    2%
  • Mission: Impossible 6
    2%
  • Black Panther
    0%
  • Aquaman
    0%

29. dec. 2017 23:05

En del fede film på brættet heldigvis, men for mig klart Infinity War, sekundært sicario2 og (en sikkert skuffende) predators

Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

30. dec. 2017 09:06

the disaster artist

30. dec. 2017 10:47

#1 tror det er nogenlunde sådan min top 3 også er :D

30. dec. 2017 11:24

# 3 om ikke andet kan vi så være enige om film :-)

Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

30. dec. 2017 14:08

Ser helt klart frem til Infinity war og Deadpool 2 mest. Reboot af Tomb raider bliver også interessant. Der er mange gode film jeg glæder mig til udover dem - Sicario 2, pacific rim, de utrolige 2.

Ser dog slet ikke frem til Han Solo, da disneys star wars siger mig ikke så meget. Kun rogue one jeg blev underholdt af.

I was once in a story... guess what, I was awesome!

30. dec. 2017 21:24

X&O

2 originale film på den liste. Sørgeligt at det skal være sådan. Men originalerne er vel sjældent nogen man kender før de har haft premiere.

30. dec. 2017 21:31

#6 hvordan definerer du orginal film ? for enten kan jeg ingen se eller også ser jeg mere end 2

31. dec. 2017 00:00

X&O

#6 hvordan definerer du orginal film ? for enten kan jeg ingen se eller også ser jeg mere end 2Mejse (#7)

Med original mener jeg en film der ikke er baseret på tidligere film, er en del af et univers/serie eller et reboot/remake. Ready Player One og The Disaster Artist er så vidt jeg kan se de eneste to der ikke falder i de kategorier. Jeg er dog godt klar over at Ready Player One er baseret på en bog (er The Disaster Artist også?) og på den måde godt kunne være mere original.

31. dec. 2017 00:02

#8 okay coolio was just wondering :)

31. dec. 2017 20:35

Jeg er helt med på hvordan et reboot/remake ikke er original, men kan ikke se hvordan en fortsættelse til en film ikke kan være original, hvis den fortæller en original historie? Ja okay, så kan man sige at så længe fx Avengers: Infinity War fortæller en historie baseret på en tegneserie, så er den ikke helt original. Men hvis man ikke vil definere film baseret på andet kildemateriale som originale, så er hverken The Distater Artist og Ready Player One originale, da begge er baseret på bøger, og for mig at se fortæller hverken RPO eller TDA ligefrem originale historier, eller gør noget originalt med filmmediet, men glæder mig da til begge alligevel.

31. dec. 2017 22:42

Ikke en eneste film på den liste jeg er hyped for :(

1. jan. 2018 14:40

#10 Præcis også det jeg tænkte. Så var ingen på listen originale. Men en fortsættelse kan jo stadig være original. Her har jeg De utrolige 2 og fantastiske skabninger 2 i tankerne, som jo ikke er på bøger eller andre steder så vidt jeg ved.

I was once in a story... guess what, I was awesome!

1. jan. 2018 15:33

#10+12 tja det var også det min tanke gik på da jeg spurgte, derfor jeg enten så flere end 2 eller ingen, meeeeeeeen han har jo ret til, hvad han nu føler er originalt :)

1. jan. 2018 16:55

Kommer naturligvis tl at se dem alle, men umiddelbart er der kun 4, som virker til "gå ind og se dem i biffen":

- Avengers
- Jurassic World
- Predator
- Incredibles

Men, lad os nu se om ikke Aquaman ikke osse får mig lokket derind...
(Jason Mamoa er jo fantastisk :-)

Fucking Filmz!!! Tror de skal bestemme om jeg vil glo på reklamer eller ej!!! Godt der findes anti-anti-AdBlock!

2. jan. 2018 13:29

Annihilation, men den er jo ikke på listen.

2. jan. 2018 14:03

#15 sandsynligvis fordi den ikke er planlagt til bio i dk :)

2. jan. 2018 15:05

Det var en god grund. Bare uendelig sørgeligt.

2. jan. 2018 15:07

#17 det kan vi godt være enige om

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens funktioner, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et kodeord, dit navn og din e-mail-adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger