Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 95

Bedste Christopher Nolan-film?

• The Dark Knight
    42%
  • Inception
    20%
  • Interstellar
    20%
  • Memento
    7%
  • The Prestige
    4%
  • Batman Begins
    4%
  • Dunkirk
    1%
  • En anden film
    1%

Har du set en Lars von Trier-film?

• Ja
    70%
  • Nej
    30%

17. feb. 2017 12:52

rbh

ja det er en must for film elskere, en LVR er jo ikke en typisk film, som man bare sidder og kigger på, det er som regel en med flere plotter i og en hvor man udvikler sig via de komplekse universelle og etiske fortællenringer, samt at den måde han har filmet på er en ny måde til at andre kan blive insperret fra..

18. feb. 2017 05:01

Sjovt spørgsmål. Det gik jeg næsten ud fra de fleste filminteresserede har.

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

19. feb. 2017 08:10

Kan sige med god samvittighed jeg aldrig har set en af hans film. Kommer heller ikke til det.

21. feb. 2017 20:16

Kan sige med god samvittighed jeg aldrig har set en af hans film. Kommer heller ikke til det.Geekalot (#3)

Hvorfor med god samvittighed og hvorfor vil du aldrig se nogle af dem?

21. feb. 2017 23:19

#4 Manden er ikke rask i toppen. Det har så intet med jeg ikke ser hans film. Men for jeg ikke ser dem er at hans film ikke siger mig en dyt, han har aldrig lavet noget endnu der bare har givet mig lyst til at se en af dem.

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens funktioner, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et kodeord, dit navn og din e-mail-adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger