• Marvel Studios
    57%
  • DC Comics-Warner Bros.
    20%
  • Jeg har fået nok af superhelte!
    17%
  • Fox-Marvel
    5%
  • Et andet
    1%

Stemmer i alt: 374

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 cain 7 år siden

Tegneserier - Lige meget til begge

Animeret - DC

Film - DC

Serier - Netflix/Marvel
Gravatar

#12 Elvira39 7 år siden

Det univers hvor de gode superhelte film er at finde?
Gravatar

#13 Adagio 7 år siden

Da jeg kun har set filmene er det også det eneste jeg kan kommentere på, jeg kan dog ikke stemme da jeg ærligt talt aldrig kan huske hvem der har lavet hvad

Min favorit er uden tvivl X-men filmene. Elsker det at de har X-men film i flere tider kørende på samme tid og hvordan man kan se at det hele passer sammen (lige bortset fra Deadpool filmen der lige ødelægger historien lidt).
Desværre har filmene haft alt for stor fokus på Wolwerine og ikke givet nok screentime til andre X-men. Dette kan nok give bagslag nu da han ikke vil spille med mere



Jeg har endnu ikke set Superman vs Batman, men Batman og superman universet har desværre ikke haft meget at holde i. De sidste par Superman film der er lavet har alle haft forskellige skuespillere og har alle været meget dårlige. Jeg elsker Batman Begins filmserien, men efter 3 film laver man igen en ny filmserie og man skal igen til at glemme alt om hvad der skete i de tidligere Batman film. Så her findes der ikke rigtigt noget univers som i X-men og Avengers filmene
Gravatar

#14 Geekalot 7 år siden

#13 syntes det er rigtig godt du ligsom på din måde give dig til kende på hvad du mener :) acceptere fuldt ud det du siger, lige minus det med Supermand :) Som rollen Supermand, så har vi haft 2, siden Reeve´s. Vi har haft 4? Hulk, men det er lykkedes nu :) efter 2-3 film :) Er rimlig sikker på Cavill nok skal fynlle rollen, hvis bare vi giver ham den samme tid
Gravatar

#15 cain 7 år siden

Adagio (13) skrev:
Da jeg kun har set filmene er det også det eneste jeg kan kommentere på, jeg kan dog ikke stemme da jeg ærligt talt aldrig kan huske hvem der har lavet hvad

Min favorit er uden tvivl X-men filmene. Elsker det at de har X-men film i flere tider kørende på samme tid og hvordan man kan se at det hele passer sammen (lige bortset fra Deadpool filmen der lige ødelægger historien lidt).
Desværre har filmene haft alt for stor fokus på Wolwerine og ikke givet nok screentime til andre X-men. Dette kan nok give bagslag nu da han ikke vil spille med mere

Jeg har endnu ikke set Superman vs Batman, men Batman og superman universet har desværre ikke haft meget at holde i. De sidste par Superman film der er lavet har alle haft forskellige skuespillere og har alle været meget dårlige. Jeg elsker Batman Begins filmserien, men efter 3 film laver man igen en ny filmserie og man skal igen til at glemme alt om hvad der skete i de tidligere Batman film. Så her findes der ikke rigtigt noget univers som i X-men og Avengers filmene


Det er jo så det "univers" de starter på med Superman MOS, BvS, JL 1+2, Wonder Woman, Aquaman, Flash, nye batman film, suicide squad osv.

Det kan undre at DC har sovet så længe i timen når de har været så langt foran på den animerede front.
Gravatar

#16 Adagio 7 år siden

Geekalot og Cain:

Selvom i får det til at lyde som om i er uenige med hvad jeg siger, så kommer i netop selv frem til min point:
Der er på nuværende tidspunkt ikke meget "univers" for dem endnu. Det er først nu at de begynder at vågne op og laver sammenhængende film. Jeg tæller ikke film der ikke er udkommet endnu, så er der ikke mange film i deres "univers"
Gravatar

#17 cain 7 år siden

Adagio (16) skrev:
Geekalot og Cain:

Selvom i får det til at lyde som om i er uenige med hvad jeg siger, så kommer i netop selv frem til min point:
Der er på nuværende tidspunkt ikke meget "univers" for dem endnu. Det er først nu at de begynder at vågne op og laver sammenhængende film. Jeg tæller ikke film der ikke er udkommet endnu, så er der ikke mange film i deres "univers"


Så kan du vel strengt taget ikke kalde x-men filmene et univers? Handler udelukkende om den ene gruppe (Endda med sygelig fokus på de samme fucking karakterer hele tiden) Og jeg har været x-men samler og er stor fan.

Glemte at DC jo også går med planer om Green Lantern

Desuden går spørgsmålet "Hvilket superhelteunivers foretrækker du?" hvilket jeg tager som det hele (som mit indledende svar viser), selv om de som sædvanligt elendige svar muligheder skal lede dig til "Film univers"

Men Marvel er jo oppe på hvad? 13-14 film, 3 serier (med flere på vej), så DC har bestemt været alt for længe om at komme igang. Dog er der en hel del af Marvel filmene jeg fint kunne undværre.
Gravatar

#18 Adagio 7 år siden

cain (17) skrev:
Desuden går spørgsmålet "Hvilket superhelteunivers foretrækker du?" hvilket jeg tager som det hele (som mit indledende svar viser), selv om de som sædvanligt elendige svar muligheder skal lede dig til "Film univers"


Tja, nu er vi jo inde på en film side, så det giver da god mening at der snakkes om "film univers" :)

cain (17) skrev:
(Endda med sygelig fokus på de samme fucking karakterer hele tiden)


Som jeg nævnte i mit første indlæg så er jeg enig, der er alt for stor forkus på den samme karakter. Det er da en fed karakter, men kunne IMHO være fedt hvis de valgte at fokusere på andre karakterer. Det har de desværre kun gjort i First class
Gravatar

#19 keitel 7 år siden

Tegneserier : Marvel uden tvivl- DC udgivelser i DK, har altid været meget middelmådige.
Film: Og så Marvel, fordi DC har kun nogle få spændende helte og skurke. Marvel har tusindvis.
Hail to Marvel! ;)
Gravatar

#20 cain 7 år siden

keitel (19) skrev:
Tegneserier : Marvel uden tvivl- DC udgivelser i DK, har altid været meget middelmådige.
Film: Og så Marvel, fordi DC har kun nogle få spændende helte og skurke. Marvel har tusindvis.
Hail to Marvel! ;)


Kig mod udlandet og gå efter de store omnibus. Green Lantern Absolute Blackest Night, Green Lantern Sinestro Corps War, New 52 Villains Omnibus, New 52 Heroes Omnibus, Trinity war, Forever Evil osv. Fantastiske udgivelser.

på Marvel siden er der jo Age of Apocalypse Omnibus + Omnibus companion, Onslaught Omnibus osv :)

Skriv ny kommentar: