• Marvel Studios
    57%
  • DC Comics-Warner Bros.
    20%
  • Jeg har fået nok af superhelte!
    17%
  • Fox-Marvel
    5%
  • Et andet
    1%

Stemmer i alt: 374

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Metallan 7 år siden

Marvel Studios når vi udelukkende snakker film. Men snakker vi tegneserier er jeg mest til DC.
Gravatar

#2 Deadpoolz 7 år siden

Marvel på filmene men hvis man siger Animated film eller serier så har DC nogle af de fedeste batman film og glæder mig til at se The Killing Joke
Gravatar

#3 KasperBS 7 år siden

Alle fede superhelteuniverser, men synes X-men filmene de sidste par år har været de mest succesfulde.
Gravatar

#4 Geekalot 7 år siden

Syntes den er svær, hvis man snakker om filmene :/ Tegne serierne så helt klart DC. Men på film, står jeg sådan 50/50.
Gravatar

#5 Alex- 7 år siden

Siden afstemningen er på Filmz, må man gå ud fra at der er tale om filmene, så det er ingen helt fair sammenligning. Jeg har lige så længe jeg har kunnet huske altid været Marvel tilhænger, men DC er også et fantastisk univers. Jeg håber virkelig at de kan få noget ordenlig ud af de nye film og at det ikke bare bliver én stor fiasko.
Gravatar

#6 rbh 7 år siden

x-men er fra fox ikke. Og den enstemmigt ringe x-men er den 3 resten er geniale.. Men DC som tegnefilm... Måske lige lego filmene. Da der er mest indhold for alle
Gravatar

#7 MonsTruz 7 år siden

Filmene helt klar Marvel. De har jo også gjort det på den rigtige måde, ved at bygge universet op over længere tid. Når man kigger på DC, har man jo lidt den fornemmelse at de skal skynde sig med at få et univers op og stå, så hurtigt som muligt.

Kigger man på tegneserierne, fortrækker jeg også helt klart Marvel, der bare har den bedste brede. Dog vil jeg sige, at skulle jeg kun vælge en tegneserie karakter at følge, så måtte det bliver Batman.
Gravatar

#8 danish99 7 år siden

Marvel se er det kun for captain America og den første iron man også lige den første avengers, resten er skidt, især Thor filmene.

De to nyeste Superman og Batman film er klart de bedste.

King
Gravatar

#9 danish99 7 år siden

Marvel er blevet gjort mere børne agtige end DC.
King
Gravatar

#10 Gasivodo 7 år siden

HURRA! For har fået nok valgmuligheden:-D
I LOVE IT!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: