Gravatar

#31 Lord Beef Jerky 13 år siden

Shit, er var lige dukket en del op!

#20 Jeg lagde godt mærke til den på bloggen, og den er skrevet bag øret =)

#21 Jeps... men du er inde på det rigtige!

#24 Den ryger i hvert fald på min wish list, da den ser ud til at være dejligt underholdende. Streets Of Fire tjekker jeg lige ud, da jeg ikke rigtigt kan huske den.

#25 Faktisk gør det ikke så meget, om filmene er fra 70'erne eller 90'erne, bare de er 80'er kitschede. Class Of 1999 ryger lige på wish listen også.

#26 Dem har jeg allerede set, men fine film!

#27 Fremragende og lang liste, som enhver filmfan bør se alle film fra. Jeg har dog stort set allesammen på DVD allerede, og har set dem... men tak =)

#29 Hmmm, Can't Buy Me Love og Bachelor Party erindrer jeg faktisk ikke at have set. Og det er alt for lang tid siden jeg har set Innerspace. De ryger lige på listen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#32 jessup 13 år siden

At Close Range(1986) - ikke kitch, en lille perle og en af Walkens bedste præstationer.

The stunt man(1980) - essentiel 80er

Less Than Zero - baseret på Bret easton ellis bog : McCarthy, Gertz, Downey Jr.,Spader. Ikke nødvendigvis god men essentiel hvis du ikke har set den.
This is just until June
Gravatar

#33 Skeloboy 13 år siden

Lord Beef Jerky (31) skrev:
Class Of 1999 ryger lige på wish listen også

Ja, den røg så lige i kurven hos Play her...:)

Det er for i øvrigt fra Class of '84 og Class of 1999 den danske titel til Romper Stomper er kommet. De to hedder selvfølgelig Årgang 84 og Årgang 99, mens Romper Stomper hedder Årgang 93...

Desuden er der også Årgang 85 (Tuff Turf), Årgang 88(The Principal) og Årgang 89(Rooftops).

Mener jeg har set Årgang 89 eller 85, men kan dæleme ikke huske det.
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 13 år siden

#32 Ingen af dem set... alle på min wish list.

#33 Haha, same here... den var sgu billig hos play.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 Skeloboy 13 år siden

Apropos BMX Bandits...(som vist også kun koster 3.99, men det er uden danske subs, og det er på australsk og ikke fantastisk lyd. Men det går), så har jeg i meget lang tid haft en erindring om en film, jeg så en del gange i 80'erne(er født 81)...og kom frem til, det var BMX Bandits...fik helt tåre i øjnene, da jeg så den :)
Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 13 år siden

#35 Prøv i øvrigt Rad, hvis du ikke kender den. Fremragende 80'er BMX film, men den findes desværre ikke på DVD =(

Købte desuden også lige Clash Of The Titans og Return To Oz... nu må jeg sgu hellere stoppe.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#37 Herrguth 13 år siden

Hvis du kan lide eventyr-film, så kan jeg da anbefale:

Labyrinth

The Dark Crystal

Flight of the Navigator

Goonies

Return to Oz

The NeverEnding Story

The Princess Bride

Willow

Og jeg synes også lige at Emerald Forest og Gorillas in the Mist skal nævnes.
Gravatar

#38 Lord Beef Jerky 13 år siden

#37 Jeg har aldrig set Emerald Forest, men alle eventyrfilmene er top notch! Og Return To Oz er lige bestilt, da jeg knap nok kan huske den mere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#39 Skeloboy 13 år siden

#36 - apropos Clash of the Titans...som ikke er helt ringe(så vidt jeg husker), skal du jo også lige huske på Excalibur :)
Gravatar

#40 Lord Beef Jerky 13 år siden

#39 Den har jeg skam... fin film... dejligt sært tempo.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: