Gravatar

#1 Tenebrae 12 år siden

Hver 14 dag graver De Gnavne Filmnørder sig dybt ned i film-rodebunken og finder alle de film frem, som du med god grund har glemt. Der vil være en del dårlige film imellem, men mon ikke også vi finder et par glemte perler. Så slut dig til Morten Sieker og hans slæng af gnavne filmnørder Gert Sørensen, Niels Hansen (undertegnede) & Kristoffer Abildgaard, når de kaster om sig med store mængder af nørdet filmtrivia og dårlige citater.

Jeg håber, at det har interesse. De første par podcasts døjer lidt med dårlig lyd, men det er blevet en del bedre. Øvelse gør mester ;-)

Podcast #1: Johnny Mnemonic

Podcast #2: Commando

Podcast #3: Fright Night (1985)

Podcast #4: Bloodsport

Podcast #5: Road House

Podcast #6.5: Ghostbusters 2

Det syvende podcast bliver optaget i denne uge og det handler om Die Hard. Vi synes, at vi ville prøve at snakke om en gennemført god film, for en gangs skyld.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#2 Æsop9000 12 år siden

Vil i også gå i B-film territorie (eller exploitation) eller er det mest sådan dårlige main-stream film?
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#3 Tenebrae 12 år siden

Det kan bestemt ikke afvises, at vi kommer lidt væk fra Hollywood på et tidspunkt og måske kommer til et sted som Italien eller tager et kig på den mere obskure side af den amerikanske filmverden. Der er rigeligt af film at tage fat på :-)

I er meget velkomne til at komme med forslag, ideer og feedback her i tråden, på vores Facebook-side, til de enkelte podcasts på dgfn.net eller i tråden på DAHF.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#4 Collateral 12 år siden

Kan man abonnere på podcasten via iTunes?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 Tenebrae 12 år siden

De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#6 Babo84 12 år siden

Commando. Hell yeah. Så bliver det ikke mere hjernedødt ;)
Gravatar

#7 Collateral 12 år siden

tenebrae (5) skrev:
#4: yup.

http://itunes.apple.com/us/podcast/id468098030


Nice! Så skal jeg nok lige tjekke jer ud! :) Er det ligesom med Guilty Pleasures bedst at have set filmen der omtales eller kan man få noget ud af det uden?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 Tenebrae 12 år siden

#7: Jeg vil tro, at man godt kan få noget ud af vores podcasts uden at have set filmene, men det er nok en fordel at have set dem.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#9 Collateral 12 år siden

tenebrae (8) skrev:
#7: Jeg vil tro, at man godt kan få noget ud af vores podcasts uden at have set filmene, men det er nok en fordel at have set dem.


Fair enough.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10 PredatorX 12 år siden

Hvem kan dog glemme Bloodsport og Commando!?!?
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: