Gravatar

#1 wimmie 9 år siden

Som flere brugere herinde vælger jeg nu at forlade Filmz der ellers har været en del af min dagligdag i 10 år nu... Filmz har for meget været et kærkomment fristed hvor jeg som væsen af hunkøn kunne mødes med ligesindede; filmnørder. Vi er som piger i undertal, og især i den virkelige verden kan det være svært at finde nogen der gider at snakke om film...med mindre det er Twilight eller Sex and the City ;)

Jeg har gennem årene været meget aktiv bruger (lidt mindre aktiv de sidste 2 år), og jeg har været fast inventar på ALLE de sommerfester og julefrokoster der har været de sidste (7?) år -har endda selv lagt hus til et par arrangementer.

Jeg har mødt de flinkeste og sjoveste mennesker gennem Filmz og fået venskaber jeg værdsætter og aldrig ville være foruden.

Jeg har tidligere udtalt at jeg ikke kunne finde på at slette min profil herinde -allerhøjst ville jeg bare undlade at bruge den hvis jeg have brug for en pause...men jeg har den seneste tid brugt siden mindre og mindre -jo, jeg har læst med hver dag, men mine indlæg er blevet markant færre. Jeg er bare én af en række utilfredse (faste) Filmz'ere der har prøvet at ytre en mening om de drejninger siden har taget og de beslutninger man har taget omkring hvordan siden skal køres, men enten bliver det ignoreret eller påtalt på en knap så pæn måde - i hvert fald bliver det ikke taget som konstruktivt kritik for at forbedre en side vi ellers holder meget af at besøge, men som om vi bare er ude på at brokke os og fyre nogle svinere af...
Ærgerligt :(

Jeg synes det er trist at man tilsyneladende ikke giver mere for de faste brugere der har været med til at forme Filmz' forum, reklamere for Filmz via omtale til venner og familie/like på Facebook og i det hele taget puste en del del liv i dette forum.
Og efter afgang af de bedste anmeldere/skribenter der har været herinde, ja så er siden bare ikke hvad det har været.

Jeg kender heldigvis så mange af jer privat (og ved hvor flere af jer bor!!! ;) ), og så har vi jo facebook hvor man er mere end velkommen til at smide en venneanmodning afsted hvis man har lyst (Winnie Mikkelsen)
De af jer der ikke er på Facebook eller som jeg ikke kender privat (BN); det har været hyggeligt at diskutere alt fra film til de andre store ting der giver mening i livet <3
Jeg sætter virkelig pris på jer alle og håber I får det godt fremover.

Mvh. hilsen Winnie :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 Patriarch 9 år siden

+1

Jeg ved også hvor du bor. Heldigvis :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 Ispep 9 år siden

Filmz er intet værd uden interessante mennesker og dem er der ikke mange tilbage herinde. Vi ses på FB og jeg tror flere vil følge dig, Wimmie :)
Gravatar

#4 rammy 9 år siden

Øv bøv :( Trist med bruger-flugten fra filmz.

Nu er det ikke for at høste, men herinde er vi en del gamle filmz-forumister der små-sludre genre-film og nyheder.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#5 Bony 9 år siden

Her er et copy-paste fra min Filmzprofil, der ganske fint viser min egen holdning.

Første indlæg: 16. mar. 2005 16:02
Seneste indlæg: 24. dec. 2011 10:07

Jeg har været registreret bruger i næsten 10 år, men jeg har ikke haft behov eller lyst til at anvende hjemmesiden i flere år, da det bare er gået ned af bakke for sitet. Det er ganske enkelt ikke hvad det har været, så jeg trækker også stikket, sletter profilen endeligt og skrider fra den synkende skude.

Vi ses i det virkelige liv, på Facebook eller hjemme hos Wimmie (jeg ved også hvor du bor!)

Møjn!

Med venlig hilsen
Tonny (Bony)

P.S. Vi ses til julefrokosten. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6 gi-jones 9 år siden

Det gør sgu nas det her :(
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 Snaden 9 år siden

Fuldt forståeligt med din beslutning. Jeg har selv besøgt og været aktiv på forummet i over 10 år, og jeg er helt og aldeles enig i din kritik. Filmz er tarvelig skygge af sig selv efterhånden...

Nå jeg tror sgu også jeg hopper med på vognen og smutter fra sitet...

over and out.
Gravatar

#8 davenport 9 år siden

:(

Det har været hyggeligt gennem årene! Du vil blive savnet herinde.

Jeg tror personligt at et medie som Facebook spiller meget ind her også. Det har taget over på mange fronter, og Filmz havde jo udviklet sig til mere end bare et site for filmentusiaster. Men hvem gider skrive det samme flere steder?
Jeg vil nu fortsat skrive herinde, men kan da godt mærke at det slet ikke er det samme. I gamle dage tog det jo det bedste af en dag at læse en tråd op, hvis man havde været væk i et par dage.

Johnny - jeg tror du skal gøre noget, hvis sitet skal fortsætte... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 gi-jones 9 år siden

Tror sgu Johnny er lidt ligeglad Dave.

Du og jeg bliver de sidste to gamle tosser herinde :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 dyg 9 år siden

For mig vil Facebook aldrig kunne erstatte det som filmz var engang, og jeg savner da helt sikkert de dage. Men for mig er der efterhånden intet, der gør, at jeg gider checke filmz længere; faktisk bliver jeg i lettere dårligt humør, hver gang jeg kommer herind :(

Og som jones siger, så har både CEO og visse dele af reaktionen tydeligt vist, at de slet ikke bekymrer sig om den gamle faste brugergruppe længere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: