Gravatar

#1 Guts 20 år siden

Nu sad jeg lige i tråden "Soundtracks" og så der at der fandtes et Fragglerne soundtrack. Er det muligt at Fragglerne findes på VHS (eller, please God - lidt for meget forlangt måske, på DVD)??

Er det nogen der ved det??
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2 McPeter 20 år siden

De findes i hvert fald på VHS - fik afsnit 1+2 på VHS af min søster til min fø'sdag forrige år. Ved dog ikke hvor mange bånd det drejer sig om, men der er tilsyneladende 2 afsnit på hver.
Hun havde købt båndet for en 5'er på et loppemarked, og jeg tvivler på at man kan finde det i butikkerne længere!

I skyggen af alle de mere eller mindre latterlige underskriftindsamlinger synes jeg faktisk at der her ville være noget der rent faktisk var værd at kæmpe for at få som en DVD-boks (på DANSK selvfølgelig!) - det var klart min favorit børnetime da jeg var lille! Ved ikke hvor lang tid siden det er at DR har sendt dem i TV, men det burde de i hvert fald også gøre med jævne mellemrum! Nogen der ved hvor mange afsnit serien rent faktisk bestod af?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 Guts 20 år siden

#2

Okay...det eksisterer (eller har eksisteret på VHS!)

Jeg mener også helt klart at det er en boks der er værd at kæmpe for, da det også var min absolutte favorit som børnetime.

Jeg ved ikke hvordan man kan få trumfet sådan en beslutning igennem hos de danske film distributørere?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4 filmz-Wacker 20 år siden

Vi er ikke de eneste der vil have fraglerne tilbage :-)

HER

og

DER
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Her er en side for os fans ... http://www.fragglerocker.com/index.asp

og man kan købe flere VHS bånd med dem på E-bay eller Amazon både i UK og US, men ingen med danske stemmer !

1 G'erne på mit gymnasie blev altid kaldt Fraggler og "Se mor jeg har fanget en Fraggle" blev slang for at man havde scoret en fra dette klassetrin :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#6 lagoni 20 år siden

Hehe, man sku overveje at støtte Radikal Ungdom (link 2, #4)

"Det er kommet os for øre, at ungdommen ikke længere er i besiddelse af grundlæggende almen dannelse, herunder intensivt bekigning af klassiske TV-programmer som det legendariske Fraglerne"
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 MadMartigan 20 år siden

Syng så højt i kan...!!!!!!!!!!!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 Guts 20 år siden

HER I FRAGGLE LAND!!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#9 DarkLight 20 år siden

Det fedeste er da Duserne eller ham der altid frygter altid.

Hjææælp! Jeg falder ned i et hul med virusser!!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10 Guts 20 år siden

SE FAR, JEG HAR FANGET EN FRAGGEL!!!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: