Gravatar

#1 MouseMickey 15 år siden

Er der andre der har Region B udgaven af Godfather part 2 på Blu-ray. Jeg sidder netop og ser filmen og den går i stå ved 1:41:32 og der ikke en eneste ridse på disken.

Andre der har oplevet det problem?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#2 McPeter 15 år siden

Jeg tester den lige. Er det DK udgaven?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 cansi 15 år siden

Jeg sad og så den her for nylig, og jeg oplevede ikke noget... Min er hvertfald DK udgaven
Gravatar

#4 McPeter 15 år siden

Har lige smidt Blu-ray DK udgaven i af Godfather Part II på og set fra 1:40:00 til 1:42:00 uden problemer.

Skændselsløst nok har jeg ikke fået genset dem siden jeg købte dem på blu-ray, kun den første halve time. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5 MouseMickey 15 år siden

Jeg har UK-udgaven

#4 okay godt for dig :)

Men hvis der er nogle som ligger inde med UK-udgaven må de meget gerne ligge tjekke den
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#6 MOVIE1000 15 år siden

har du prøvet at tage bden ud også ind igen det virker for mig hvis det sker for mig ved en dvd
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 MouseMickey 15 år siden

#7 Ja flere gange. Men den er helt ny og der er som sagt ingen ridser.

Jeg har søgt lidt på nettet og jeg er bange for at der er tale om en generel fejl, hvilket undrer mig meget når der er tale om så stor en titel.
Gravatar

#8 MOVIE1000 15 år siden

#7 så er det vel bare om at finde bonnen og få den byttet.

jeg har også et lille problem jeg vil så gerne eje apocalypto men når jeg sætter den ind i dvd afspilleren står der at den ikke kan aflæses, jeg har købt/byttet mig frem til 5 forskellige dvder med apocalypto og afspilleren kan ikke aflæse nogen af dem hvorfor er det lige den dvd?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg fik en mail lige efter jeg havde købt den fra Amazon.co.uk, om at der kunne være fejl på.. Så jeg smed skiven i PS3'en, men den ville slet ikke loade den.. De andre to fejler dog intet..

Venter stadig på at få svar på hvordan jeg får en replacement... Og det er over to uger siden nu ..

Them damn bastards !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 MouseMickey 15 år siden

#9 Købte min fra play, min ps3 afviser også disken men jeg skal bare prøve et par gange så bliver den accepteret.

Synes dog det er ret latterligt at de ikke advarer om fejlen inden man køber den! Det kan da heller ikke være en god forretning for dem at skulle tage alle de defekte eksemplarer tilbage igen.

Skriv ny kommentar: