Gravatar

#11 Producerem 13 år siden

MuManden (9) skrev:
Det har var satanedme dagens gode grin, tror lige jeg tager min jern-paraply frem, hvis det skulle sne her, for den har jeg jo lige i baglommen...


jeg ved godt at det er en meget interlektuel film som virker på mange forskellige planer så jeg regner ikke med at alle kan følge med. Men du skal bare sprøge hvis du har spørgesmål og så skal jeg nok svare hvis jeg kan gøre det uden at afsløre får meget. Der står allerede i manuskriftet at nogen mennesker havde tid til at forberede sig for jeg har i forbinelse med min reserch på filmen regnet ud hvor lang tid det tager for pertrolum at flyve fra Island til feks New York eller Malmå men ikke Sidney for det kunne jeg ikke finde og der er masser af tid til at hente en paraply før regnen begynder at falde. Feks har firmaet bag lastbilen fortalt deres medarbejderer at der var sket en ulykke så de vidste det lang tid i forvejn.

Jeg prøver at skrive til Niels Malmros hvis jeg kan finde hans emailadresse. Han lyder lidt svensk så det kan være at han gerne vil have at historien skal foregå i Malmå og det er også fint med mig for så kan det blive et nordisk samarbejd med hollywood. Men tror i godt at Shawn Koneri gider at flyve helt til Svergie? Han er jo meget gammel efterhånden..
Men ellers må jeg bare finde en anden. måske John forsythe fra Charlis Engle
Gravatar

#12 Highland Park 13 år siden

Producerem (1) skrev:
Scene 2

Nogen mennesker går rundt i en stor by i feks New York eller Sidney eller Malmå da himlen pludselig bliver sort. Det er fordi at petruleoms lastbilen er eksploderet nede i vulkanen og så fløj pertrolumen op i luften og så regner den ned over byen ligesom regn! Når det har regnet lidt så går der ilde i potreluemen som at der har regnet ned over menneskene i byen og man ser hvordan der går ild i både mennesker og dyr og asiatere og negre og folket fra sydAmerika...
Hva' med jyderne?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13 sluppermand 13 år siden

Michael Bay would be proud!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#14 elwood 13 år siden

Jeg vil skynde mig og få fat i Harry Gregson Williams til musikken, det må lige være hans boldbane, hvis han da ellers kan løsrive sig fra computerspillene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 lagoni 13 år siden

Det her lever næsten for godt op til (tidligere) legender herinde...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16 elwood 13 år siden

Jeg savner lidt scenen med den gamle afdankede helt de er nødt til og støve op, som modvilligt går med til og hjælpe dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 filmz-Myrepip 13 år siden

Tom Køhlert?
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#18 MOVIE1000 13 år siden

#12 hva med dem? :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19 gi-jones 13 år siden

Hmmm. Jeg sidder og tænker om davenport måske fik lidt for meget tid tilovers midt i hans arbejdsløshed...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 Skeloboy 13 år siden

Hehe. Der er ingen tvivl om, at det her ikke er seriøst.

lorte-trolls...:(

Skriv ny kommentar: