Gravatar

#1 Producerem 13 år siden

Hej på Filmz,dk. Jeg har hørt at i ved noget om film og serier og sådan noget så jeg vil spørge jer hvad man skal gøre, når man har skrevet et flimmanusrift som man gerne vil se realiseret på det hvide lærred?

Jeg kan selvfølgelig ikke fortælle for meget om det på pt nuværende tidspunkt men jeg kan alligevel afsløre lidt af handlingen så i har noget at gå ud fra.

Scene 1

En stor lastbil køre på en vej i Island da chafføren falder i søvn bag rattet. Man ser ham køre rundt i nogle minutter men så kommer han til at dreje op på en vulkan fordi han sover og så kører han direkte ned i vulkanen. Da man lastbilen falde ned i vulkanen ser man også et stort advarselsskilt på siden hvor der står PETROLUEM! Åhåh…

Scene 2

Nogen mennesker går rundt i en stor by i feks New York eller Sidney eller Malmå da himlen pludselig bliver sort. Det er fordi at petruleoms lastbilen er eksploderet nede i vulkanen og så fløj pertrolumen op i luften og så regner den ned over byen ligesom regn! Når det har regnet lidt så går der ilde i potreluemen som at der har regnet ned over menneskene i byen og man ser hvordan der går ild i både mennesker og dyr og asiatere og negre og folket fra sydAmerika men der er også en gruppe af mennesker som er hvide som der ikke går idl i fordi de er forberedte og har nogen paraplyer af jern.

Scene 3

Der bliver inkaldt til møde i FN hvor Anders Fog Rasmuysen er formand (tror i egentlig at man kan få ham til at sppille sig selv i en hollywood film??) men formanden for EU som er muslim sætter sig imod alle løsningsforslagne.
så kommer det frem at lastbilen havde en millard gallons af pertoleum i lasten og at det vil regne ned i mindst 100 år hvis der ikke bliver gjort noget inde for 3 uger! Og så synes formanden for EU også at der skal ske noget hurtigt så det ikke vil gå ud over hans hjemlande i afrika og sine vælgere.

Scene 4

Det bliver besluttet at et hold arbejdrere fra en amerikansk mine skal flyve en raket ned i vulkanen og og oversprøjte den med vand fra et skjult rum i rakketen så katastrofen kan forhindres . Man ser hvordan de bliver trænet op og følger deres persoinlige problemer i resten af filmen og så redder de MÅSKE verden det vil jeg ikke sige nu!

Karaktere

1. En mand som elsker at laver mad og som er neger: måske Sindy Poitneier?
2. En hvid mand som har asperkers og er meget speciel: måske Steve Buskemi?
3. En asieter dame som er god til computere: måske Megan Fox?
4. En gammel klog mand som er alkoholiker: måske Sjohn Konnerie?
5. Den gamle mands lillebror: måske Will Smit eller Joey fra venner?

Jeg håber at i kan hjælpe mig herfra for det har taget meget lang tid at skrive alle 50 sider og jeg håber ikke at i stjæler mine ider. hvis jeg ser en film hvor det regner med putreloum så ved jeg at en af jer har stjålet mig ide!!!
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 13 år siden

Det lyder sateme epic!!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 gi-jones 13 år siden

Det lyder som en sag for Nils Malmros. Skriv til ham hurtigst muligt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 MOVIE1000 13 år siden

HAHAHAHA lav den som animations film så kender jeg en hel del der vil give penge bare for at se traileren til den *:D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 stoffer 13 år siden

Jeg lugter sommer blockbuster!
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#6 lagoni 13 år siden

HVIS det menes seriøst, så tjek først og fremmest for stavefejl (engelsk og/eller dansk), hvis det er skrevet på samme måde som dit indlæg her.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 filmz-Myrepip 13 år siden

Producerem (1) skrev:
... i både mennesker og dyr og asiatere og negre og folket fra sydAmerika


Move over Batsy... we got a new kid in town!!!

Det her er 3D materiale!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#8 HonoDelLoce 13 år siden

Producerem (1) skrev:
så kommer det frem at lastbilen havde en millard gallons af pertoleum i lasten


That, my friend, is one big truck !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 MuManden 13 år siden

Det har var satanedme dagens gode grin, tror lige jeg tager min jern-paraply frem, hvis det skulle sne her, for den har jeg jo lige i baglommen...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#10 Don_Kylling 13 år siden

Jeg ser allerede frem til denne film! :D

Skriv ny kommentar: