Gravatar

#11 MoH 9 år siden

Jeg er selv i gang med Far Cry 4, Plants vs Zombies: Garden Warfare og når jeg lige orker så er jeg ved at samle de sidste collectibles i AC:U.
Gravatar

#12 TP-DK 9 år siden

MoH (11) skrev:
Jeg er selv i gang med Far Cry 4, Plants vs Zombies: Garden Warfare og når jeg lige orker så er jeg ved at samle de sidste collectibles i AC:U.


Skal du ikke snart prøve at raide i Destiny ;-)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#13 MoH 9 år siden

Jo, bliver vel snart nød til at prøve det. Så kan jeg da også få det trofæ ;)
Gravatar

#14 TP-DK 9 år siden

Det er en helt anden oplevelse i forhold til strikes, især fordi man er 6 personer der skal koordinere hvad hver enkelt skal gøre.

MoH (10) skrev:
Jeg er selv i gang med Far Cry 4, Plants vs Zombies: Garden Warfare og når jeg lige orker så er jeg ved at samle de sidste collectibles i AC:U.


Puha, er også i gang med collectibles i AC:U. Synes alligevel det var ret fesent, selvom de havde ændret noget af styringen så var frustreringerne fra de andre spil der stadig.

Jeg har haft Far Cry 4 liggende uåbnet, lige siden det udkom :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15 MoH 9 år siden

Ja der var nogle øjeblikke i AC:U hvor jeg blev små sur. Men langt fra så mange gange som AC:3.
Kan dog ikke rigtig tage mig sammen til at samle de sidste ting jeg mangler..

Har ikke fået spillet Far Cry 4 synderlig meget da jeg har været godt underholdt af PvZ.
Gravatar

#16 Giraffen 9 år siden

Gameinformers cover reveal for januar er Uncharted 4, så der vil løbende blive oploadet nye videoer om U4 resten af måneden.

Gravatar

#17 Giraffen 9 år siden

15 minutters uredigeret gameplay fra The Order: 1886.

Det er filmet off-screen så kvaliteten er ikke den bedste, med det er bedre end ingen ting. Det er selvfølgelig ikke nogen hemmelighed at spillet er et tredje persons coverbaseret skydespil ala Uncharted og Gears of War, men det er rart endelig at se noget uredigeret gameplay af spillet. Det er nok ikke et spil der kommer til at revolutionere spilindustrien, men så længe det er sjovt at spille gør det ikke mig det store.
Gravatar

#19 Giraffen 9 år siden

[url= Order: 1886 story trailer[/url]
Gravatar

#20 MoH 9 år siden

Giraffen (19) skrev:
[url= Order: 1886 story trailer[/url]


Kan ikke helt beslutte mig om jeg glæder mig, eller om det bare er et jeg køber når det en gang er på tilbud.

Skriv ny kommentar: