Gravatar

#11 jessup 13 år siden

Måske jeg har glemt nogen men Gervais slår mig som den største engelske komiker i Hollywood siden Peter Sellers.

Ny serier:
http://www.imdb.com/title/tt1641247/
This is just until June
Gravatar

#12 Bruce 13 år siden

#11 Fantastisk. Om en dværg der spiller sig selv. Det skal Gervais/Merchant sikkert nok få noget godt ud af :) Og enig. En stor komiker, som ubesværet går meget tæt på øretævernes holdeplads.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#13 wimmie 13 år siden

Han er helt fantastisk - og jeg tror han har charmen til at slippe afsted med det ;)
(Måske ikke nok til at komme til at 'hoste' igen)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14 Slettet Bruger [282430454] 13 år siden

Det går nok aldrig så galt som dengang Chris Rock var vært for Oscar'en. Han kommer ikke i nærheden af det igen, efter den fiasko han leverede.

Jeg kan især huske at Sean Penn var godt og grundig sur på ham, da han skulle præsentere en pris.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15 HonoDelLoce 13 år siden

Det var da noget af det sjoveste jeg har set længe! :D

Gervais er nu altid god for et godt grin, og man må næsten håbe, at selv-ironien hos de "implicerede" er stor nok til at holde dramaqueen-aspektet så langt nede, at han kan blive genvalgt :)

Men det vantro blik i både De Niro og Halle Berry's øjne var kodak-moment for sure!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16 Kruse 13 år siden

Highland Park (6) skrev:
Jeg synes overhovedet ikke, at manden er sjov. Det var Robert Downeys præsentation til gengæld. :)


Men hvor troværdi er din holdning enlig, når du ikke bryder dig om den superskønne og vidunderlige (objektiv beskrivelse) Natalie Portman!? :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17 jessup 13 år siden

Kruse (16) skrev:
Men hvor troværdi er din holdning enlig, når du ikke bryder dig om den superskønne og vidunderlige (objektiv beskrivelse) Natalie Portman!? :P


Det var rart at se hun havde smidt sit siamesiske kat look - kraniet ville have kindbenene tilbage.

I øvrigt glæder jeg mig til Black Swan. Jeg synes ikke hun har forvaltet sin karriere særligt godt og håber dette varsler bedre film.
This is just until June
Gravatar

#18 bjarne88 13 år siden

#17 Black Swan er fantastisk.

Gervais var næsten lige så fantastisk, kold som Rocco!
Gravatar

#19 Kochie 13 år siden

jessup (17) skrev:
Det var rart at se hun havde smidt sit siamesiske kat look - kraniet ville have kindbenene tilbage.

I øvrigt glæder jeg mig til Black Swan. Jeg synes ikke hun har forvaltet sin karriere særligt godt og håber dette varsler bedre film.

Hvordan havde du forvaltet den?
Gravatar

#20 Highland Park 13 år siden

#16: Den er lige så troværdig, som din beskrivelse er objektiv. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: