Gravatar

#21 Skeloboy 13 år siden

Synes Ricky Gervais er hylemorsom. Han tager den lige til linjen, men jeg synes dog ikke helt han krydser den. Men jeg er helt sikker på, at de bonerte og åh-så-følsomme amerikanere, der bliver fornærmet over alt efterhånden, synes det var for meget.
Gravatar

#22 dyg 13 år siden

#21 - Godmorgen, du er da tidligt oppe! :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 Skeloboy 13 år siden

#22 - hehe, ja, det var heller ikke planen :)

For i øvrigt: skal producerne ikke godkende Ricky Gervais' materiale først?
Gravatar

#24 nakalay 13 år siden

#23 Han påstod i et interview, jeg så med ham for nylig, at de ikke engang kiggede på det inden.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#25 Skeloboy 13 år siden

#24 - det giver også mest mening. Jeg er temmelig sikker på, at han ikke havde fået lov til lave det materiale, hvis de skulle godkende det.
Gravatar

#26 Bruce 13 år siden

Hos The Guardian mistænker man Gervais for at være blevet "fyret" undervejs, da han "manglede" en hel time.

http://www.guardian.co.uk/film/2011/jan/17/ricky-g...

Kigger man dog på Tim Goodmans ("The Hollywood Reporter") Twitter undervejs, skrev han:

I can see Gervais backstage, laughing, while HFPA people tell him to tone it down. "Piss off, frauds!"

Og han har endda en hel artikel om Gervais performance :)

Heldigvis er det ikke alle stjerner, som ikke har humor. Giamatti, Pacino og Bale har den rette indstilling.

http://www.bt.dk/bttv/clip/1/15514
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#27 AP 13 år siden

haha genialt, elsker publikums ansigtsudtryk :D
Gravatar

#28 AP 13 år siden

"it seems like everything was 3D this year.... except the caracters in The Tourist" :D Johnny Depps ansigtudtryk da han siger det, haha akavet.
Gravatar

#29 Bruce 13 år siden

Gervais fattede dog Lost finalen:

"One of the biggest TV events of the year was the finale of Lost. It was quite a complicated finale, and I'm not sure I understood it all. From what I can make out, the fat one ate them all."
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#30 Slettet Bruger [1152766566] 13 år siden

Hold da op det var sjovt! Fantastisk at se Gervais stikke lidt til dem allesammen. Hvis man forventer at blive fredet blot på grundlag af stjernestatus, så skal man ikke komme til et sjov hvor Gervais er vært. Hvis man ikke vil have en vært af hans kaliber skal man måske lige researche hvad han har lavet tidigere i sin karriere, før man hyrer ham :P
Hans stand up er i samme tråd og han er efter min mening altid hysterisk morsom.

Skriv ny kommentar: