Gravatar

#1 Mejse 6 år siden

for at ære den kære hr justs ønske flytter vi den herind :)

jeg kan være uenig i visse ting, og enige i andre af den simple grund at jeg ligesom alle andre, er et nuanceret menneske med mange forskellige meninger om mange forskellige ting :)

det er lidt trættende at skulle skrive alt det her igen da jeg åbenbart ikke fik oprettet tråden i første omgang, meeeen lets do it.

okay så først lidt baggrundsviden, forhåbentlig lærer du ikke at dømme folk som løgnere før du faktisk ved noget om dem :) jeg har nogen tankemængde mæssige udfordringer, den måde jeg overlever det på, er ved at distrahere mig med ting der giver mindre tanker, end bare at lade det løbe frit afsted, det jeg har fundet der virker absolut bedst er biografen om dagen i hverdage, hvor der er få folk men masser af film, det giver mig 2 timer med "fred" som intet andet har kunne leverer, derfor går jeg rigtig meget i biografen, og ja det er dyrt, og grunden til jeg har råd er fordi at det bliver prioriteret, så enkelt er det, lidt ligesom med bøger, hvor det også er forkert at sige jeg læser 200 om året, det er et mix af bøger og lydbøger, bøgerne får jeg i fødselsdags og julegave og lydbøgerne køber jeg på audible 8 om måneden til den lette pris af 700 kr, og ja igen har jeg råd fordi at det bliver prioriteret over ting som, hvad folk nu end bruger penge på, og ja jeg har tiden fordi at jeg sover mindre end de fleste, og åbenlyst ikke har et fuldtidsjob fordi jeg har roterende fis i kasketten :) så det er sådan det løber rundt, så ved ikke måske bare stil et enkelt eller to spørgsmål før du beslutter folk lyver :)

men ja vi har pirateri, kvindehad, minoriteter, overreaktioner og alt andet godt på programmet :)

LET THE BATTLE CONTINUE :D
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

ah og til modsætning for mange andre har jeg siden jeg var barn haft en tradition, kan man vel kalde det med at gemme biograf billetten, så jeg kan faktisk nævne de sidste 10 20 100 film jeg har set :) eller okay når de er mere end 4-5 måneder gamle falmer de ret meget så det giver faktisk ingen mening men oh well :P
Gravatar

#3 Geekalod 6 år siden

jeg undskylder. det hele lød bare ret usandsynligt. især når de film du snakker og kommenterer på udelukkende er mainstream Hollywood film. alle os der ser mere end den almene dansker, har jo efterhånden taget springet videre. vi kan måske senere snakke om alle de forskellige biograffilm du har fået set. går ud fra du har fået set Stalins død og the square i løbet af de sidste pr uger så. det er bestemt film der er en diskussion værdig. lad os holde det til den anden tråd dog.
Gravatar

#4 Geekalot 6 år siden

Mejse man nævner normalt de andre, før man nævner sig selv :D
Gravatar

#5 Mejse 6 år siden

#4 kun hvis man er høflig og ikke tror man selv er den vigtigste i universet :P
Gravatar

#6 Geekalod 6 år siden

mejse. jeg havde kigget forkert i min kalender og skal til SF i stedet for nordisk film, så jeg har lidt travlt nu. har du nogle navne på nogle medier der ligger anmeldelser op før tid så skriv dem lige her. så kan jeg nævne dem også nu når jeg tager emnet op.
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

#6 har overhovedet ikke tjekket op på det for så interessant er det slet ikke for mig :) kan også sagtens ske jeg tager fejl, og bare ikke kigger på klokken :)

Skriv ny kommentar: