“Batman v Superman” blev i 2016 ikke så stor en succes, som DC Films håbede. Derfor hentede man Jon Berg ind som makker til Geoff Johns. De skulle være DCEU-svaret på Kevin Feige hos Marvel Studios. Nu bliver Jon Berg udskiftet.

Se også: Box Office-prognose: “Justice League” bliver dårligste billetsælger i DCEU

Det er Variety, der skriver, at efter floppet med “Justice League” så fortsætter Jon Berg sin Warner Bros.-karriere hos “LEGO”-franchisen.

Om det skyldes, at Berg ikke har løftet DCEU-opgaven godt nok, vides ikke. Men han har i hvert fald ikke sikret DC-universet fremskridt i perioden.

Batman v Superman” er stadig den største sællert i DCEU, imens “Justice League” forventes at ende på den salgsmæssige sidsteplads.

Således jagter DC Films nu en erstatning for Berg, som kan løfte opgaven med at gøre DC-heltene til en succes.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Pistolprinsen 6 år siden

Bahahahaha - Ben Flødebolle som Batman virker bare ikke - ingen tror for alvor på, at en halvfed, halvgammel, og halvslatten amatør kan være superhelten over dem alle - det giver bare ikke troværdighed...

Tag ikke fejl: Jeg elsker Ben Affleck - BAG kameraet, hvor han er en fænomenal producer og instruktør - men, som skuespiller virker han bare ikke - at se ham i en rolle, hvor han virkelig bærer rollen, og giver rollen troværdighed, og man virkelig tror på rollen - ja, det både mangler man og kommer næppe nogensinde til at se...

...og, så længe Ben Affleck er vores alle sammens Batman kommer jeg aldrig til at ofte så meget som 1 krone på at se en DCU film med Batman!

Og, jeg har sagt dette siden Ben Affleck blev udråbt som en nye batman - og, jeg har haft ret i hver eneste film med Batman siden - det er så simpelt: Indrøm, at man gjorde en fejl-casting, og kom videre - men, det vil jo kræve, at man indrømmede sin fejl (der blev påpeget af mange fans, allerede den gang), og en sådan indrømmelse vil sikkert blive betragtet som et nederlag - så hellere "tvinge" folk til at acceptere Ben Affleck ved at blive ved!

Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#2 SverriJ 6 år siden

Jeg ikke på nogen måde at det er Bens skyld. Han er da klart det bedste indspark i de nyere DC film.
Gravatar

#3 Fizk 6 år siden

#1 - Jeg synes nu at Ben Affleck passer meget godt ind i rollen og især hvis man tager et kig på Frank Millers 'The dark knight returns' - Både tegneserie og tegnefilmen. Han er en anderledes Batman end Christian Bale og de tidligere, men bestemt ikke nogen dårlig Batman.
Gravatar

#4 FlushNorris 6 år siden

#1
Slet ikke enig.
Selvom jeg hadede beslutningen om at han skulle være den nye Batman... "føj, den flødebolle??", så må jeg tage til eftermæle, at han besidder præcis det jeg åbenbart ledte efter i en Batman.

Altså en sur og træt gammel mand der har fået nok af alt den ballade omkring ham, han skyder pludselig med skarpt for at dræbe og uddeler tæsk som aldrig før... herligt :D

Og i mine øjne er det netop Ben der gør både Superman-vs-Batman og Justice League underholdende. (Var lige ved at inkludere Suicide Squad, men come on... ikke engang Ben Affleck kunne redde den film!)

Jeg er klar på en standalone Batman-film... hvis altså Jared Leto bliver hjemme!!!
Gravatar

#5 Pistolprinsen 6 år siden

FlushNorris (4) skrev:
Var lige ved at inkludere Suicide Squad, men come on... ikke engang Ben Affleck kunne redde den film!
LOL - nej, den havde jo Will Smith på rollelisen, og så tror jeg ikke engang Gal Gadot som Wonderwoman kunne hive den hjem (uanset, hvor populær hun så måtte være blevet :-)
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#6 Snipp 6 år siden

#1 Enig - Ben Affleck ville heller ikke være mit valg.

#3 Christian Bale var i mine øjne bedre

#4 Er det så ikke den måde Batman er på i filmen du elsker og ikke selve Ben Afleck?
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#7 skywave 6 år siden

Christian Bale og tilhørende trilogi er efter min mening de bedste Batman films nogen sinde. De sandsynliggjorde hans evner, og forklarede dem med ting, der har rod i virkeligheden....Jeg vil til enhver tid stemme på Bale som Batman :)

Skriv ny kommentar: