Hvis du overhovedet ikke kender det redigeringsprogram du sidder i, vil næsten anbefale at du lærer det at kende først, inden du kaster dig ud i AE - ellers så tror jeg du kører sur i det.
Mht til redigeringsprogrammet, så må der næste være en option, der hedder 'save as', eller 'export to' - og der vælger du så at gemme i f.eks DV avi, eller lign, der ikke er komprimeret hårdt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Nu har jeg redigeret en lille video i ShowBiz, overført den til Adobe After Effects... men hvis jeg går op under fx "EFFECT" så er de alle sammen grå... jeg kan ikke klikke på nogle af dem??? hvorfor? jeg vil jo gerne bruge nogle Effects til min film...! og det samme gør den når jeg går under "ANIMATION" og "LAYER"
#21 kasper0204 19 år siden
#22 filmz-vassago 19 år siden
Mht til redigeringsprogrammet, så må der næste være en option, der hedder 'save as', eller 'export to' - og der vælger du så at gemme i f.eks DV avi, eller lign, der ikke er komprimeret hårdt.
#23 kasper0204 19 år siden
Studio Files (*.stu)
Studio DV (*.sdv)
Studio DC10plus (*.sdc)
All Files (*.*)
Har prøvet med All Files men det virker ik!
#24 filmz-vassago 19 år siden
* Capture, Import and Export of MPEG-2 files and burning of SVCD and DVDs requires product activation via internet. Product activation is free.
#25 filmz-vassago 19 år siden
#26 kasper0204 19 år siden
Nu har jeg redigeret en lille video i ShowBiz, overført den til Adobe After Effects... men hvis jeg går op under fx "EFFECT" så er de alle sammen grå... jeg kan ikke klikke på nogle af dem??? hvorfor? jeg vil jo gerne bruge nogle Effects til min film...! og det samme gør den når jeg går under "ANIMATION" og "LAYER"
#27 filmz-vassago 19 år siden