Gravatar

#11 filmz-cko 19 år siden

Det kan jeg godt følge dig i! Jeg sidder selv og "nusser" med et manuskript der helst skal blive en blanding af The Tenant og Vampires Kiss... to gode film om folk der mister forstanden..

Nicolas Cage er genial som wannabe vampyr i vampires kiss hehe

en film drøm... FALLOT - THE MOVIE
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#12 elwood 19 år siden

mener du Fallout, som i fallout rollespillet til pc?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 filmz-cko 19 år siden

Netop... kunne det ikke være fedt? Selvfølgelig med nogle referencer til Mad Max filmene og evt. Hell Comes To Frogtown og måske endda et par westerns...

Hvis man kunne holde samme stemning (Morgans musik er et must) og samtidig også have lidt af samme humor (nu skal vi ikke glemme en god historie men den kommer nok hehe) så kunne det blive en fed film
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#14 elwood 19 år siden

uhh jeg kan allerede se censurene gå amok over den, pg-13 rating mindst da, men ja det kunne sku være fedt, fallout spillene er de fede.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 filmz-cko 19 år siden

hehe ja, man må nok lade være med at vælge "bloody mess", men de spil er klassiske synes jeg
Gravatar

#16 Martindan 19 år siden

blive instruktør, producer og manuskriptforfatter..... mine projekter holder jeg for mig selv...
for cryin' out loud......
Gravatar

#17 filmz-möw a.k.a. seth g 19 år siden

Jeg gad godt lave en splatter film... I den gode gamle stil men stop moyion og det hele... og selvfølig massere af smadret hovede og bloood^^
Gravatar

#18 filmz-mazzi 19 år siden

det er fuldstændig de samme drømme som jeg har ;)

kan du ikke skrive lidt om, hvad dine projekter handler om? altså bare i store træk...?
Gravatar

#19 Martindan 19 år siden

#18 - helst ikke.... holder altid mine projekter og ideer for mig selv, indtil der er noget at fortælle om.. ser ingen grund til at fortælle om noget før det er lavet.. kun mine nærmeste får noget at vide om dem før da..

men ok i store træk kan jeg fortælle om det projekt det går bedst for... Det er en neo noir historie.... mere vil jeg heller ikke ud med.....

for cryin' out loud......
Gravatar

#20 Collateral 19 år siden

Jeg vil gerne gerne instruere film og deltage i at skrive manuskriptet og at klippe filmen..
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: