tjah har oprettet en Bruger... samme nick som her. men kan ikke lige se det brugbare ved det andet end de små forum for filmene som der ikke er mange der kigge på alligevel efter min erfaring. og priserne viser bare at det er noget man kan få penge ud af hvis folk er dumme nok til at betale
Bare fordi jeg synes det er latterligt, at IMDB overhovedet smider folk som mig (og mange andre) på, prøvede jeg at sende en hel del trivia ind om mig selv. Jeg regnede med at det ville få dem til at tænke sig om og slette mig, men de smed det sgu på! :-)
haha, Ok PJ jeg synes du klare dit dansk udemærket, men du bør nok lige opdatere dit profil billder der inde, du har jo også tabt dig en del siden LOTR.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 Jeg syntes nu ikke det er latterligt. De har nogle klare regler om hvilke titler de accepterer (de accepterer jo kun personer, hvis de kan knyttes til en titel). Hvis en titel er blevet accepteret (fundet af "nok" offentlig interesse), så er det jo også relevant at alle crediterede folk står der.
Humm jeg kan se at jeg også er på IMDB http://us.imdb.com/name/nm0000647/ Har været i brancen i et stykke tid men syntes aldrig rigtig at jeg får det store gennembrud. Men det er nu også tit noget lort jeg får lavet :-)
Kan ikke helt se ligheden mellem dig og denne såkaldte Alan Smithee? (Eller nogle af alle de andre "ligheder" for den sags skyld - måske er jeg bare tabt bag en vogn)
Apropos Alan Smithee kan jeg se, at han har været med til at skrive manuskriptet til De Grønne Slagtere?! Kender nogen historien bag det? Det lugter af en joke, fordi instruktøren også er krediteret for det.
Alan Smithee er ikke en rigtig person, det er et alias Instruktøre bruger når de ikke vil forbindes til den film de har lavet, feks. hvis studiet har redigeret alt det gode ved filmen væk, eller hvis de er flov over de har lavet den.
Det er hvertfald sådan jeg har forstået det, første gang jeg hørte om "ham"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 Yoda 19 år siden
#22 filmz-da monstar 19 år siden
#23 The Insider 19 år siden
Bare fordi jeg synes det er latterligt, at IMDB overhovedet smider folk som mig (og mange andre) på, prøvede jeg at sende en hel del trivia ind om mig selv. Jeg regnede med at det ville få dem til at tænke sig om og slette mig, men de smed det sgu på! :-)
#24 gi-jones 19 år siden
http://www.imdb.com/name/nm0001392/
#25 elwood 19 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 Thorsby 19 år siden
#27 filmz-netrom1 19 år siden
#28 ks 19 år siden
#29 filmz-kaotmus 19 år siden
#30 elwood 19 år siden
Alan Smithee er ikke en rigtig person, det er et alias Instruktøre bruger når de ikke vil forbindes til den film de har lavet, feks. hvis studiet har redigeret alt det gode ved filmen væk, eller hvis de er flov over de har lavet den.
Det er hvertfald sådan jeg har forstået det, første gang jeg hørte om "ham"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"