Gravatar

#11 myggen 19 år siden

Jo, det skal der faktisk. Men det er nok stadig en dårlig ide faktisk at skyde noget som helst i armene.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#12 gi-jones 19 år siden

#11: Enig. Man skal ikke tage sprøjter for sjov :)

Hvis det skal gøres rigtigt, tror jeg det fede er, at få lavet en speciel sprøjte (på en eller anden måde), som ikke har en egentlig nål med hul igennem, men hvor indholdet derimod sprøjtes ud gennem håndtaget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 filmz-toke_dk 19 år siden

#2 det er en fed måde.. det ligner at kanylen går ind på en prik!! nålen glider bare op i sprøjten.

hvis man kunne poste billeder så ville jeg kunne vise dig det!
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#14 jessup 19 år siden

Ikke et egentligt råd til det konkrete - men du vil gerne have realisme så husk hvis manden er narkoman at han har svært ved at finde en blodåre der kan stikkes i. Igen ikke helt det du spørger om men få en bekendt der har sukkrsyge til at hjælpe jer - sådan en må i kende.
This is just until June
Gravatar

#15 davenport 19 år siden

Lidt sent ind i diskussionen, men en insulinsprøjte ser sådan ud:

http://www.yakuzai.med.saga-u.ac.jp/yaku-bunrui/in...

Nok ikke så gennemtrængende uhyggeligt ;)
(Det gør ikke engang ondt!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 HelmerJ 19 år siden

Kender du ikke en junkie, de er lidt nemmere at støve op end de der defekte diabetes mennesker....
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#17 gi-jones 19 år siden

Ellers burde det vel være nemt at komme til at kende en :) Køb noget dope, tilbyd ham det gratis. Så er den fisk vist kogt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18 filmz-paladrim 19 år siden

Optagelsen er i hus. Tak for rådende.. Vi fandt 3 løsninger.. Link kommer senere

Skriv ny kommentar: