Jo det er. Betragt det som en nødvendigt modningsproces. Det er bedst for alle at nogle falder fra. 1) Folk der ikke selv kan eller betaler for deres internet må heller ikke være på nettet. 2) Folk der ikke selv kan designe eller ogrette en hjemmeside må ingen have.
:D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Hej Collateral - tak for de tilbud, og også tak for dem der er kommet som PM. Jeg havde tænkt af min hjemmeside skal være meget prof og lækker at se på, så jeg må nok takke nej. Men det er super venligt af dig at tilbyde din hjælp!
DarkLight - jeg synes lidt du sabotere min tråd ;)
Anyway, hvis der er andre som føler at vi kunne hjælpe hinanden skriv endlig :)
#16 - "prof og lækker at se på" - hvad dækker det? :-) Ej, kunne du give lidt mere detaljer om hvad du havde tænkt dig der skulle være på siden? Regner med at det du skal "vise" på siden er: * Eksempler på din musik (eller hele stykker?) * Kontakt-oplysninger (regner med at priser bliver forhandlet til det enkelte stykke arbejde) * Evt. videoklip fra film/spil hvor din musik bliver brugt? * evt??? * ... * ...
Med Prof og lækker mener jeg at det ikke skal ligne noget en glad amatør som jeg selv lige har smidt sammen. Det skal appelere til store kunde, med mange $$$ (Electronic Arts, UbiSoft osv)
Her er det design jeg lavede for snart et år siden:
Ved ikke om jeg længere synes om stilen, men det giver en ide om hvad jeg ønsker siden skal indeholde og du ridser det også meget godt op i din post.
Jeg kan ikke helt finde ud af om man skal navigere sig ind på min musik gennem et link der hedder "music" eller om man skal gøre det gennem mine projekter. Altså ved at klikke på et projekt, og derigennem høre min musik. Der skal både være videoclip og lydklip. Jeg forestiller mig måske en kort flash intro med noget intro musik - bare en lille fanfare.
Den side du har vidst - er det bare en præsentation af de ting du har lavet musik til? Er det tingene der er det primære eller er det ligeså meget din musik? Kan selvfølgelig god se at de titler du har lavet musik til lidt svarer til dit "CV", men synes da også det ville være en god idé med en "music-only"-del af din website hvor det var DIT arbejde der er i fokus. Og du kunne jo godt have begge dele.
Som du sikkert har gættet, så fedter jeg selv med website-programmering (html/asp) og -design, men har dog visse begrænsninger: - Jeg er IKKE ekspert i flash mv.! ;-) - Jeg ved ikke lige hvor meget tid jeg har på hænderne, så derfor vil jeg helst ikke love dig noget som jeg måske ikke kan holde.
Men jeg vil da godt komme med ideer og forslag til din site, hvis jeg på den måde kan hjælpe dig på vej. :-) Så du skal være velkommen til at sende mig mere input, evt. i en pm. Så skal jeg da se hvad jeg kan finde på af gode ideer til dig. Det vil også gøre det lettere når du skal have den lavet "rigtigt". :-)
#11 cyberzed 18 år siden
#12 DarkLight 18 år siden
1) Folk der ikke selv kan eller betaler for deres internet må heller ikke være på nettet.
2) Folk der ikke selv kan designe eller ogrette en hjemmeside må ingen have.
:D
#13 Collateral 18 år siden
#14 DarkLight 18 år siden
#15 Collateral 18 år siden
#16 Patriarch 18 år siden
DarkLight - jeg synes lidt du sabotere min tråd ;)
Anyway, hvis der er andre som føler at vi kunne hjælpe hinanden skriv endlig :)
#17 DarkLight 18 år siden
#18 McPeter 18 år siden
Ej, kunne du give lidt mere detaljer om hvad du havde tænkt dig der skulle være på siden? Regner med at det du skal "vise" på siden er:
* Eksempler på din musik (eller hele stykker?)
* Kontakt-oplysninger (regner med at priser bliver forhandlet til det enkelte stykke arbejde)
* Evt. videoklip fra film/spil hvor din musik bliver brugt?
* evt???
* ...
* ...
Mvh
Peter
#19 Patriarch 18 år siden
Med Prof og lækker mener jeg at det ikke skal ligne noget en glad amatør som jeg selv lige har smidt sammen. Det skal appelere til store kunde, med mange $$$ (Electronic Arts, UbiSoft osv)
Her er det design jeg lavede for snart et år siden:
www.marcussenmusic.com/websitetest.jpg
Ved ikke om jeg længere synes om stilen, men det giver en ide om hvad jeg ønsker siden skal indeholde og du ridser det også meget godt op i din post.
Jeg kan ikke helt finde ud af om man skal navigere sig ind på min musik gennem et link der hedder "music" eller om man skal gøre det gennem mine projekter. Altså ved at klikke på et projekt, og derigennem høre min musik. Der skal både være videoclip og lydklip. Jeg forestiller mig måske en kort flash intro med noget intro musik - bare en lille fanfare.
#20 McPeter 18 år siden
Den side du har vidst - er det bare en præsentation af de ting du har lavet musik til? Er det tingene der er det primære eller er det ligeså meget din musik? Kan selvfølgelig god se at de titler du har lavet musik til lidt svarer til dit "CV", men synes da også det ville være en god idé med en "music-only"-del af din website hvor det var DIT arbejde der er i fokus. Og du kunne jo godt have begge dele.
Som du sikkert har gættet, så fedter jeg selv med website-programmering (html/asp) og -design, men har dog visse begrænsninger:
- Jeg er IKKE ekspert i flash mv.! ;-)
- Jeg ved ikke lige hvor meget tid jeg har på hænderne, så derfor vil jeg helst ikke love dig noget som jeg måske ikke kan holde.
Men jeg vil da godt komme med ideer og forslag til din site, hvis jeg på den måde kan hjælpe dig på vej. :-) Så du skal være velkommen til at sende mig mere input, evt. i en pm. Så skal jeg da se hvad jeg kan finde på af gode ideer til dig. Det vil også gøre det lettere når du skal have den lavet "rigtigt". :-)