Gravatar

#11 filmz-toke_dk 19 år siden

jeg kan godt se hvor du vil hen... men så vidt jeg ved kan man godt blande scenen... jeg kan da ikke gøre for at folk taler dansk i mit forum det må de da selv om :) jeg ville bare henvende mig til et større publikum... at den er på engelsk er vel ike det store problem for en dansker.. derfor vil jeg selvfølgelig holde den udelukket på engelsk.. det er derfor jeg har sat et lile flag på, der indikere at den er dansk... tror du en tysker vil lave deres film engelsk bare fordi folk uden for tyskland skal kunne fatte den.
der er jo også mange udenlansk danskere der laver film. det ville være fedt at få inspiration fra andre lande.
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#12 filmz-pou 19 år siden

Jeg tror bare at du vil midste mange flere danske brugere end du vil vinde udenlanske fordi siden ikke er på dansk.( Tænk på den lidt ældre gennration , de er ikke altid så stabile til engelsk).

desuden er det ikke sikkert at de udenlanske brugere vil syntes det er særlig sjovt at de ikke kan læse om de andre film fordi de ikke kan forstå sproget som der bliver skrevet på.

Tag et eksempel :
En Hollænder smider en film op og skriver på hollansk hvad filmen handler om og hvordan han har lavet den. Ikke en kæft vil forstå hvad det er han skriver, derfor vil han vel blive bedt om at skrive på Engelsk så danskerne(og andre) kan forstå hvad der bliver skrevet. Nu er det så at han ikke forstår hvorfor han ikke kan bruge sit nationalsprog når fx. ham med "Kildehuset" gør det(som jo er beskrevet på dansk), og at han jo ikke forstår en disse dansk.
Desuden kan han slet ikke bruge forumet, for der skrives også på dansk.

midsforstå mig ej, jeg syntes det ville være fedt med en dansk side hvor man kan læse om film lavet af amatøre, men tror bare ikke på iden med en side som henvender sig til alle nationaliteter hvor flere ting forgår på dansk.
Enten helt dansk eller helt internationalt.

Ingen kritik af dit projekt, bare min mening til hvordan du kan gøre den bedre ;-)
Gravatar

#13 filmz-toke_dk 19 år siden

Godtaget :) ... jeg skal nok holde den Engelsk.. da det på alle fronter ville være hensigtsmæssigt efter min mening og den ældre årgang du snakker om, så skal man fandme være en oldsag, selv min mor kan læse og forstå engelsk og hun har endnu ikke lært at bruge en computer :) så jeg har lidt på fornemmeren at det følges ad!
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#14 filmz-toke_dk 19 år siden

men jeg kunne jo også starte på dansk og så udvide den :/ hmm.. skal lige gumle lidt på den..
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#15 filmz-toke_dk 19 år siden

den røg bare lidt på gulvet da jeg havde registreret filmportalen.dk men var for længe om at betale og så blev den snuppet :(
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#16 filmz-toke_dk 19 år siden

Så er siden kommet på dansk og jeg er gået igang med at opbygge den for alvor.. regner med at der kommer lyd på den i løbet af 2 måneder.. og at overall design er helt færdiggjort. jeg vil stadig gerne have forslag til udvidelser!
WWW.MOVIEMAKERZ.COM
Gravatar

#17 filmz-paladrim 19 år siden

Hvad med at tage op til overvejelse om det er lovligt at have film liggende, der evt. er copy ratighedsindholdigt musik i?

Gravatar

#18 filmz-pelleh 19 år siden

#17 Jeg har kigget på sagen og eftersom der ikke er tale om kommerciel virksomhed, dvs. at der ikke bliver taget penge for at få lov at downloade og se filmene, så er der intet problem i det.

Skriv ny kommentar: