De fleste har taget omkring 2-3 timer. Et par af dem har taget 4-6 timer (bl.a. Næsehorn på afveje - det tog en del tid at klippe i pap og rykke rundt på det ;) )
Kæft, den er godt lavet, hvor Næsehornet ser film :) Det må da ha taget en krig, med filmen på tv samtidig? :) Synes de film er virkelig fede (og, må jeg erkende, søde)!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Windows Live Movie Maker :D Det er jo ingen grund til at bruge mere avancerede programmer, når det kan klare det ;) Så længe der kun er ét lydspor og ét videospor og filmene ikke er længere end de er, så kører det som regel problemfrit.
Næsehorn ser film var faktisk ikke så slem - det var forholdvis hurtigt at rykke lidt frem i filmen mellem billederne.
#11 knipsknips 11 år siden
Hvor mange timer er du om. at lave de små afsnit?
#12 O'markman 11 år siden
De fleste har taget omkring 2-3 timer. Et par af dem har taget 4-6 timer (bl.a. Næsehorn på afveje - det tog en del tid at klippe i pap og rykke rundt på det ;) )
#13 Riqon 11 år siden
Hvilket program bruger du?
#14 davenport 11 år siden
Det må da ha taget en krig, med filmen på tv samtidig? :)
Synes de film er virkelig fede (og, må jeg erkende, søde)!
#15 O'markman 11 år siden
Så længe der kun er ét lydspor og ét videospor og filmene ikke er længere end de er, så kører det som regel problemfrit.
Næsehorn ser film var faktisk ikke så slem - det var forholdvis hurtigt at rykke lidt frem i filmen mellem billederne.
#16 Mr. Kiwi 11 år siden
#17 Riqon 11 år siden
Okay, fair nok ;)
#18 davenport 11 år siden
#19 O'markman 11 år siden
Men vidste ikke, at de også "virkede" på små børn ;)
#20 davenport 11 år siden