Yep det er en "vores første film". Jeg syntes det er underligt at i ikke har lavet et bedre resultat efter alt det arbejde der er gået i at lave et manuskript og et storyboard. Det virker næsten som om i har fundet på filmen samtiddig med at i har filmet? Historien er sådan set god, men i ødelægger den ved at bruge venner og bekendte til at spille rollerne,,,,man kan se de ikke kan lide at stå foran et kamara. Raplikkene er skod og dumme! "Hvor er din Bil" De står så tæt på den og den er ikke spor væk!! Hvis de absolut skulle sige noget så kunne de jo diskotere hvem der skulle køre.
Klipningen bære præg af at filmen gerne skal være så lang som muligt,,, der er alt for mange steder hvor der indet sker, i alt for lang tid.
Jeg kan ikke lide det musik i har valgt,,,men det er nok bare mig! I skulle prøve at sætte noget uhyggeligt klasisk musik på F.eks. fra "nærkontagt af trede grad" Det er monster uhygligt..
Jeg har selv lavet "vi leger krig i en skov med vores nye videokamara" film og det var monster ringe og bliv aldrig lavet færdigt. I har laver jeres ide/film færdig og det er ret flot i sig selv. Den næste film i laver bliver mindst dobbelt så god og meget mere prof. Flot hjemmeside!!
#11 filmz-netrom1 20 år siden
Historien er sådan set god, men i ødelægger den ved at bruge venner og bekendte til at spille rollerne,,,,man kan se de ikke kan lide at stå foran et kamara.
Raplikkene er skod og dumme! "Hvor er din Bil" De står så tæt på den og den er ikke spor væk!! Hvis de absolut skulle sige noget så kunne de jo diskotere hvem der skulle køre.
Klipningen bære præg af at filmen gerne skal være så lang som muligt,,, der er alt for mange steder hvor der indet sker, i alt for lang tid.
Jeg kan ikke lide det musik i har valgt,,,men det er nok bare mig! I skulle prøve at sætte noget uhyggeligt klasisk musik på F.eks. fra "nærkontagt af trede grad" Det er monster uhygligt..
Jeg har selv lavet "vi leger krig i en skov med vores nye videokamara" film og det var monster ringe og bliv aldrig lavet færdigt. I har laver jeres ide/film færdig og det er ret flot i sig selv. Den næste film i laver bliver mindst dobbelt så god og meget mere prof. Flot hjemmeside!!
Held og lykke
#12 filmz-gravbamzula 20 år siden
#11 Jeg giver dig ret.. Desværre var det jo sådan at selve optagelserne krævede "mange" mennesker på en gang og så opstår problemerne jo.
Der er desuden klassisk musik i baggrunden men pga. den ringe mic. blev det nød til at indspilles så lavt at man næsten ikke kan høre det.
Vi kan jo bare håbe at den næste bliver bedre.