Ja det har du fuldkommen ret i! ligesom champanje!
Bobler til børnene, Procenter til mændene og en sur snærpet smag som får kinderne til at mødes på midten til damerne med knold i nakken.
Det er hele tre ting,,,,,det går virkelig ikke :-) Men okie det skal vist være en kort film,, og der har man jo på en eller anden måde lov til at ekspermenter.
Nu har jeg arbejdet fuld tid på projektet i 5 måneder, jeg har fået lavet manuskript, storyboard, dukker, sets og lign. Nu skal jeg snart holde en velfortjent sommerferie... I mellemtiden kan I tjekke den officielle side for filmen: www.zombiewestern.com
Forhåbentligt når vi også at lave en lille teaser trailer.
#11 filmz-gimleno1 19 år siden
#12 filmz-mc-glog 19 år siden
Bare skriv hvis du er interesseret.
#13 evermind 19 år siden
#14 Martindan 19 år siden
#15 filmz-lone wolf 19 år siden
#16 filmz-deathbymonkeys 19 år siden
Det må du meget gerne, prøv at tjekke www.tegninger.com
#17 filmz-vanilla 19 år siden
Western er for gamle mænd.
Zombie er for unge nørder."
Så appelere filmen jo til folk i alle aldre? lol.
#18 filmz-netrom1 19 år siden
Bobler til børnene, Procenter til mændene og en sur snærpet smag som får kinderne til at mødes på midten til damerne med knold i nakken.
Det er hele tre ting,,,,,det går virkelig ikke :-) Men okie det skal vist være en kort film,, og der har man jo på en eller anden måde lov til at ekspermenter.
MvH Netrom1
#19 p0lsefeeN 19 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#20 filmz-deathbymonkeys 19 år siden
Nu har jeg arbejdet fuld tid på projektet i 5 måneder, jeg har fået lavet manuskript, storyboard, dukker, sets og lign. Nu skal jeg snart holde en velfortjent sommerferie... I mellemtiden kan I tjekke den officielle side for filmen: www.zombiewestern.com
Forhåbentligt når vi også at lave en lille teaser trailer.
God sommer
/Tor Fruergaard