“24 timer” er fortættende action og hæsblæsende spænding i verdensklasse. Moralske dilemmaer til trods forstår femte sæson med Jack Bauer & co. til stadighed at bevare interessen og spændingsmomentet for Bauers kamp mod terrorisme fra afsnit til afsnit men også set over en hel sæson. Miljøet er langt fra så sort og hvidt, som det kunne have været tilfældet, og måske netop fordi den amerikanske action-serie bevarer nuancerne og raffinementerne, bevarer den også sin høje kvalitet.
#21 HonoDelLoce 17 år siden
Jeg kan godt følge jeres idé.. Men er bare slet ikke enig i det :D Lidt ligesom jeg godt kan følge folk med hævn-motiver.. Men ikke er enige i det :D (det sidste sagde jeg bare lige for at lukke kæften på de folk der uden tvivl vil sige "du modsiger jo dig selv" - der har i et eksempel)
Synes overhovedet ikke, at scenerne der indeholder meget computer trækker ned i serien.. Ikke mindst fordi det også indeholder Chloe for det meste, og hun er, efter Jack, fandme det fedeste ved den serie :D
Indrømmet - når det pludseligt bliver indlemmet i historien, at Jack ikke kan få et billede af skurken han jager på grund af papir-stop i printeren, og de næste 9-10 afsnit går med at vente på Minolta-express-manden der skal komme og hjælpe, så hopper jeg fra ;)
#22 mimic 17 år siden
#23 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Sæson 6 starter habilt, men lad os nu se hvad de har fundet på til os før vi begynder at dømmer for meget :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#24 nerdalmighty 17 år siden
Jeg savner dog at realtime konceptet tages seriøst, som andre også har pointeret. Det mister en del troværdighed når man kan nå fra den ene til den anden ende a L.A på 2 minutter i bil. I de tidligere sæsoner var dette meget bedre.
#25 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#26 MOVIE1000 11 år siden
Er næsten enig, det eneste der er mere langtrukket er sæson 2 og 3, sæson 4 har jeg ikke fået mig sparket igang med i endnu.
#27 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#28 MOVIE1000 11 år siden
Og jeg kunne endda lide sæson 1, indtil slutningen, men der sker stort set det samme i de andre sæsoner, han skal redde verdenen og hans familie bliver holdt som gidsel, også har han kun en time til det og det, men han når det altid lige inden deadline.
#29 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Og at
Endelig var konens hukommelsestab-historie det rene fyldstof uden nogen som helst relevans. Meget irriterende.
Jeg synes at ideen med at Drazen/Gaines
Man får heller ikke nogen forklaring på, hvorfor det bliver hemmeligholdt af myndighederne at
Jeg synes i øvrigt all over, at historien simpelthen var for uspændende og mest af alt bare alt for sløv.