På trods af filmens varighed på knap halvanden time, så griber man sig selv i at sidde og vente på slutningen den sidste halve time. Det er som regel aldrig et godt tegn. Det nævnes på et tidspunkt i filmen, at det tager en uge for en anakonda at fordøje sit bytte – “Anacondas: Jagten På Blodorkidén” er for tilskuerens vedkommende fordøjet i løbet af to sekunder…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 gi-jones 20 år siden

#2: Jeg læser aldrig anmeldelser af film, som jeg planlægger at se, netop for at undgå, at være forudindtaget på noget måde, og fordi jeg mener at det til en vis grad spolerer den fede oplevelse det kan være at blive overrasket.

Jeg læste denne andmeldelse fordi jeg IKKE har tænkt mig at se filmen, og valgte i mit indlæg at rose skribenten, for hans ordvalg og formulering.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 darkwizat 19 år siden

det er sådan med den her tybe film ( deeb blue sea, komodo , franken fish,) at enten kan man lide dem ellers hader man dem, det skal så siges at kan man lide den slags film er det her en fed film den er godt lavet og vi snaker om slanger der kan æde dig i en mundfuld ret uhyggeligt aligevel ik...

sagt med andre ord du gik glib af alt det fede synd for dig

Gravatar

#13 HelmerJ 19 år siden

hehe snappy come back
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#14 gi-jones 19 år siden

Ja, der er fart på herinde efterhånden. Man kan sgu næsten ikke nå at skrive et indlæg før der er svaret på det :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: