“Boss” er en uhyre velproduceret, velskrevet og velspillet tv-serie om den nådesløse politiske slagmark i Chicago. Selvom serien er spækket med kyniske karakterer og amoralske gerninger, bliver man lynhurtigt revet med – ikke mindst takket være Kelsey Grammers blændende, nuancerede præstation som Chicagos aldrende borgmester og danske Connie Nielsens lige så superbe indsats som borgmesterens udspekulerede hustru. “Boss” ser rigtig godt ud på dvd, mens lydsporene er middelmådige. Derudover er det ærgerligt, at der næsten ikke medfølger noget ekstramateriale, men hvis man har hang til genren, så er der ingen vej uden om “Boss”.
#11 Kruse 11 år siden
Ok? :)
Jeg er nu ellers ganske glad for politiske dramaer, så jeg tror ikke det er der mit problem ligger :)
#12 The Insider 11 år siden
#13 moulder666 11 år siden
Det var et "ok?" som i "Ok, kan jeg få dig til at uddybe lidt mere, hvad du synes mangler i denne serie? Den lyder nemlig liiige som noget jeg ville elske, men hvis der sker mindre end i Breaking Bad, kan min tålmodighed vist ikke holde til det"
Nogle gange regner jeg med, at folk er tankelæsere - ok? ;-)
#14 nwinther 11 år siden
#15 Kruse 11 år siden
Der sker nu også væsentligt mere i sæson 3 og 4 af "Breaking Bad", og det var også først efter de sæsoner at serien for mig cementerede sig som en af de bedste igangværende tv-serier.
#16 moulder666 11 år siden
Jamen tak for tilbagemeldingen! :-) Sådan noget kan også være meget individuelt, og hænge sammen med småting - hvordan humoren er vinklet, om der er nogle bifigurer, der lige rammer 100% og nogle gange endda hvilket humør man er i.
Og så vil jeg da med glæde give Breaking Bad en chance igen på et tidspunkt...kæresten bliver alligevel ved med at se den, så jeg tror bare, at jeg springer med om ½ sæsons tid igen. Forhåbentlig får "Better-call-Saul" noget mere airtime - han var så dejligt skruppelløs! :-)
#17 Kruse 11 år siden
Han er heldigvis en karakter som gang på gang er med i løbet af sæson 3 og 4. Bob Odenkirk er herlig en den rolle :)
#18 The Insider 11 år siden
#19 Pécuchet 11 år siden
#20 PredatorX 11 år siden
Havde det på samme måde. Det virker sindssyg tåbeligt... Så dog første sæson færdig, men regner bestemt ikke med at gå videre med den.