Det er svært at forstå, at en film som “Catwoman” har kostet $100 mio. at lave – selvom en del af forklaringen nok skal findes i, at Halle Berry har fået en god portion af pengeposen. Mest af alt ser filmen billig ud, og ligner noget som burde have været udgivet direkte på DVD eller som tv-film. “Catwoman” er en misser af format.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-martinm8n 20 år siden

Synes det er en hård vurdering, men kan være personen der har anmeldt denne film ikke lagde mærke til at Halle Berry faktisk render rundt i en meget lille lædersag.. :D
Gravatar

#22 filmz-Erroneus 20 år siden

Jeg vil heller se fatman rende rundt i en lille lædersag end Halle Barry, den "skuespiller" giver mig fandme kuldgysninger :D
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#23 filmz-hans-verner 20 år siden

den er ik særlig god tror jeg
helt klart harry potter
Gravatar

#24 Bohemian 20 år siden

*23 Det er defor den har fået 1/6..............(he's back)
Free in serenity.
Gravatar

#25 thomas040 20 år siden

JEG syntes altså at den er ganske glimrende den film.... og det mener jeg også (ganske) seriøst

den er underholdende fra start til slut... filmen er selvfølgelig som man forventer, men man lever sig da ind i historien, og føler med Patience som hun hedder. Den er lækkert klippet og lææækkert fotograferet, samt at overgangene mellem scenerne nogen gange også er LIDT for lækkert lavet.... samt musikken... uha.. det holder altså også super fedt... jeg er endda tilfreds med CGI'en. det er ikke verdens bedste cgi, men det skæmmer ikke filmen og fungerer mindst ligeså godt som i Spider-Man 2.

Den her film er en chokoladekage med creme fraische til. Man ved hvad det er. Opskriften er gammel, kagen er ny... og det smager godt som altid. Plus er der vredet lidt ekstra på de ironiske distancer i filmen, og det gør den godt....

Så lad være med at hån den, se den ... og lad jer underholde
Failure is a zero out.
Gravatar

#26 filmz-montex^2 20 år siden

Indhold slettet af admin.
Gravatar

#27 Zelle 20 år siden

And he returns...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#28 filmz-Soren 20 år siden

Kan godt følge anmelderen i alle hans punkter, dog syns jeg at filmen var ganske underholdene, og man begyndte da i det mindste ikke at kede sig. så jeg ville de give den 2-3/6
Men på den anden side.. alle film virker også som mesterværker efter at have set den såkaldte "gyser" Open Water :-\

#29 chandler75 20 år siden

# 28 Jeg synes den var meget kedelig. Den var ikke engang så dårlig at den blev god. Hvis det ikke var fordi jeg skulle have anmeldt den havde jeg udvandret - noget jeg ellers aldrig før har gjort i en biograf.

Anmelderen foran mig sad og bobbede med hovedet... jeg kunne godt følge ham.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#30 filmz-hellboy8900 20 år siden

jeg synes sku den var rigtig fed, ikk lige det jeg havde forvendet men der var sku god nok..

Skriv ny kommentar: