Det er svært at forstå, at en film som “Catwoman” har kostet $100 mio. at lave – selvom en del af forklaringen nok skal findes i, at Halle Berry har fået en god portion af pengeposen. Mest af alt ser filmen billig ud, og ligner noget som burde have været udgivet direkte på DVD eller som tv-film. “Catwoman” er en misser af format.
#21 filmz-martinm8n 20 år siden
#22 filmz-Erroneus 20 år siden
#23 filmz-hans-verner 20 år siden
#24 Bohemian 20 år siden
#25 thomas040 20 år siden
den er underholdende fra start til slut... filmen er selvfølgelig som man forventer, men man lever sig da ind i historien, og føler med Patience som hun hedder. Den er lækkert klippet og lææækkert fotograferet, samt at overgangene mellem scenerne nogen gange også er LIDT for lækkert lavet.... samt musikken... uha.. det holder altså også super fedt... jeg er endda tilfreds med CGI'en. det er ikke verdens bedste cgi, men det skæmmer ikke filmen og fungerer mindst ligeså godt som i Spider-Man 2.
Den her film er en chokoladekage med creme fraische til. Man ved hvad det er. Opskriften er gammel, kagen er ny... og det smager godt som altid. Plus er der vredet lidt ekstra på de ironiske distancer i filmen, og det gør den godt....
Så lad være med at hån den, se den ... og lad jer underholde
#26 filmz-montex^2 20 år siden
#27 Zelle 20 år siden
#28 filmz-Soren 20 år siden
Men på den anden side.. alle film virker også som mesterværker efter at have set den såkaldte "gyser" Open Water :-\
......
#29 chandler75 20 år siden
Anmelderen foran mig sad og bobbede med hovedet... jeg kunne godt følge ham.
#30 filmz-hellboy8900 20 år siden