Klik her for at læse flere “Tim Burton” relaterede anmeldelser

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 MallePalle 10 år siden

Jamen altså jeg syntes ikke de siger mig noget. Nogle af dem er film fra da jeg var født. :O ikke at jeg vil sige min alder! :)
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 10 år siden

Det her er altså et no-troll-forum. Jeg gider ikke læse det pis!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 Kisbye 10 år siden

Det er sikkert trolderi, men det er stadig en opfattelse der er ret udbredt og som jeg undre mig over.
Umiddelbart virker det da sørgeligt at fraskrive sig så mange gode filmoplevelser, men det ser ud til hun kun er 23. Det er jo ikke så gammelt og det kan jo være hun bliver klogere med tiden og kommer efter det :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#24 Lord Beef Jerky 10 år siden

Som 23 årig var min top 3 da udelukkende film fra før jeg blev født, og jeg er sgu ikke specielt sofistikeret!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#25 jessup 10 år siden

Den bedste gamle film jeg har set er stadig Heat.
This is just until June
Gravatar

#26 MallePalle 10 år siden

Ok. Så fordi jeg ikke kan lide gamle film så må jeg ikke være her eller hvad? I burde vide bedre end at jorde folk som ikke ligner jer. Jeg kan lide de film jeg kan lide og det er der ingen af jer der kan tage fra mig.
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#27 Mikkel Abel 10 år siden

Selvfølgelig må du være her. Jeg undrede mig blot, at en filmfan har valgt at afskrive alle "gamle film".
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#28 MallePalle 10 år siden

Jeg kan heller ikke lide gyser film og der høre jeg da ingen sige jeg er mærkelig. Det er da det samme.
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#29 Mikkel Abel 10 år siden

Arhhh, det vil jeg ikke mene det er. Du definerer "gamlefilm" som film fra 1990 og før. Derved afskriver du dig tusindvis af film, fordelt på en masse forskellige genre.

Der er da en klar forskel på ikke at kunne lide gyser-genren, og så alle film udgivet før 1990. :D
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#30 MallePalle 10 år siden

Kan ikke se den store forskel. Det er et valg jeg træffer. Mit valg og mit liv.
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!

Skriv ny kommentar: