Det er sikkert trolderi, men det er stadig en opfattelse der er ret udbredt og som jeg undre mig over. Umiddelbart virker det da sørgeligt at fraskrive sig så mange gode filmoplevelser, men det ser ud til hun kun er 23. Det er jo ikke så gammelt og det kan jo være hun bliver klogere med tiden og kommer efter det :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Ok. Så fordi jeg ikke kan lide gamle film så må jeg ikke være her eller hvad? I burde vide bedre end at jorde folk som ikke ligner jer. Jeg kan lide de film jeg kan lide og det er der ingen af jer der kan tage fra mig.
Arhhh, det vil jeg ikke mene det er. Du definerer "gamlefilm" som film fra 1990 og før. Derved afskriver du dig tusindvis af film, fordelt på en masse forskellige genre.
Der er da en klar forskel på ikke at kunne lide gyser-genren, og så alle film udgivet før 1990. :D
#21 MallePalle 10 år siden
#22 Lord Beef Jerky 10 år siden
#23 Kisbye 10 år siden
Umiddelbart virker det da sørgeligt at fraskrive sig så mange gode filmoplevelser, men det ser ud til hun kun er 23. Det er jo ikke så gammelt og det kan jo være hun bliver klogere med tiden og kommer efter det :)
#24 Lord Beef Jerky 10 år siden
#25 jessup 10 år siden
#26 MallePalle 10 år siden
#27 Mikkel Abel 10 år siden
#28 MallePalle 10 år siden
#29 Mikkel Abel 10 år siden
Der er da en klar forskel på ikke at kunne lide gyser-genren, og så alle film udgivet før 1990. :D
#30 MallePalle 10 år siden