I det store hele er “Elitepædagogen” lige så tåbelig som dens danske titel. Den er forudsigelig hele vejen igennem, for selvfølgelig ender børnene med at elske den muskuløse soldaterbøf. Hans strenge militære disciplin falder ikke i god jord med det samme, men børnene indser hurtigt, at hvis man bare gør som han siger, så skal alt nok gå godt. Den skrækkelige moral, der bliver presset ud gennem sidebenene i filmens forløb, er bare alt for meget. “Elitepædagogen” er ikke en film lavet til folk, der kan tænke bare det mindste selv. Og børnene, nej, de kan sandelig underholdes meget bedre end med dette makværk.

Det man kunne frygte er, at denne film er startskuddet til at Vin Diesel nu vil til at bløde sit image lidt op, og at han måske – 7-9-13 – laver flere komedier. Hvis man bare så kunne se filmen med den samme humoristiske distance man kan have når man ved man ser en dårlig film, men godt kan more sig alligevel, ville den slet ikke være så slem, men det er “Elitepædagogen” bare alt, alt for ringe til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-sikorab 18 år siden

Denne gang er jeg enig med anmelder, næsten, den får 2 af mig, syntes den var uhyre ringe, rigtig meget endda :D
Gravatar

#32 filmz-mathiaslandbo 18 år siden

vin diesel er den sejeste skuespiller der findes det visse han i alle de filmhan har været med i

Gravatar

#33 filmz-mathiaslandbo 18 år siden

hvilken skue spiller er bedre ind ham??+



Gravatar

#34 Spanner 18 år siden

Sean Connery, Alan Rickman, Sean Astin, Tobey McGuire, Tom Hanks, Robin Williams, Haley Joel Osment, Michael Clarke Duncan, John Turturro, Jeff Bridges, John Goodman, Ernest Borgnine, Chris Christofferson, David Morse, Michael Jeter, Kevin Costner, John Cusack, Elijah Wood, Hugh Jackman, Bruce Willis, Benicio Del Toro, Sean Penn, Michael Douglas, Harrison Ford, Samuel L Jackson, John Travolta, Harvey Keitel, Nicholas Cage, Tim Roth, Michael Madsen, Steve Buscemi, Brad Pitt, Morgan Freeman, Anthony Hopkins, Ed Norton etc etc....
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#35 filmz-mathiaslandbo 18 år siden

okay og du er homo
Gravatar

#36 filmz-mathiaslandbo 18 år siden

undskyld var min ven?

Gravatar

#37 filmz-mathiaslandbo 18 år siden

er meget ked af det
Gravatar

#38 filmz-ZOPTIKEREN 18 år siden

Stop med at spamme og ret dit indlæg. Du har 10min til det for hvert nyt oprettet indlæg. Tak!
Gravatar

#39 filmz-jeangrey55 16 år siden

den er god lig fået den og den er blanding af acion og humer og famillie hunder holdning

Skriv ny kommentar: