I “Frihed på prøve” forbløffes man mest af alt over den totale idéforladthed og lade attitude, der skruppelløst spiser publikum af med lommefilosofiske budskaber og lidt clausensk charme. En film, der i sin selvtilfredse arrogance tilsidesætter minimumskrav som ordentlig klippeteknik og rimeligt skuespil fortjener ikke et stort publikum, men med 300.000 solgte billetter til den ujævne “Ledsaget udgang” vil det ikke overraske, hvis efterfølgeren får samme succes.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 jessup 13 år siden

Rejsekammerater var også fin men ikke i samme klasse.

#10 ja, de var fanme sjove og jeg synes de holde i de genudsendelser jeg har set.
This is just until June
Gravatar

#12 dh-ad 13 år siden

Bruce (7) skrev:
Du mener ret igennem et koldt socialdemokratisk pseudo-samfund. Ingen liberal vil kalde Danmark for liberalt!


Næh, jeg mener præcis, det jeg skriver, men du er da velkommen til at genlæse mit indlæg.

Det ville en liberal vel ikke, men de fleste af dem har jo også svært ved at gennemskue tingenes tilstand og er ved at køre Danmark i et sort fremmedhadsk hul.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)

Skriv ny kommentar: