Der er som sådan ikke et vanvittigt overraskende twist i “Lady in the Water”, som i stedet bruger sin tid på at være så tro som mulig mod sin naivistiske skæbnehistorie, hvilket må være et cadeau til hr. Shyamalans mådehold. Hans originale billedstil (med hjælp fra Christopher Doyle) er ligeledes en stor force ved den ellers lidt for rørstrømske godnatfortælling, som vi serveres for. Men er man ikke for kynisk, er “Lady in the Water” et kærkomment eventyr, også for de voksne.
#11 filmz-zakoon 18 år siden
Jeg giver dig ret, han er utrolig dygtig og jeg holder virkelig meget af hans foregående film, men lige med denne her kikser han...desværre.
Lady In The Water er flot at se på, men historien er for stor og letbenet.
#12 king b 18 år siden
Prøv at læg mærke til den måde Shyamalan rent visuelt løser sine scener på. Meget elegant og stilfuldt. Selv dem, der hader filmen, bør i det mindste kunne nyde dette aspekt af denne hyldest til fantasiens magt.
#13 chuck 18 år siden
#14 jessup 18 år siden
#15 Tylerdurden 18 år siden
En god ting til dem der overvejer at gå ind og se den:
Vær åben!
Lad dig rive med at historien.
Se den med et barnligt sind.
Husk det er et eventyr, en godnat historie, forvent ikke en gyser.
"Tro" på og accepter, hvad du ser.
Dette vil give dig en meget større film oplevelse.
#16 filmz-bobafettich 18 år siden
eneste positive, var at den af en eller anden årsag, gav mig lyst til at gense coocoon igen.....wierd.
plejer ellers godt at ku li Shymalans film, men denne skuffede, meget.
1 stjerne herfra..
#17 Slettet Bruger [1851997484] 18 år siden
Især reaktionen på
Mit andet kritikpunkt er scrunterne, de er alt for prægede af at være lavet i CGI - det ligner, at de er klistrede ind i filmen.
Filmen er desuden ALT for lang, i slutningen var jeg godt nok ved at gå amok over handlingen.. "du er vogteren - nej, det er han", "de er lauget - nej, det er de", "du er smølfen..." & hvergang folk ændrede "titel", så skete dette med "tada-kæmpe-plot-twist-musik"... Bræk... Det at der ikke er et kæmpe plot twist gør mig ikke noget, men at lade som om der et konstant - det er bare træls.
Mange af birollerne er også udfyldt af skuespillere, der slet ikke spiller overbevisende, hvilket bliver endnu mere tydeligt, når disse spiller overfor skuespillere som Paul Giamatti og Bryce Dallas Howard...
Dog har anmelderen ret i mange af de positive ting, som han siger om filmen - i hvert fald vil jeg give den 3 af 6...
#18 Slettet Bruger [1851997484] 18 år siden
#19 filmz-vassago 18 år siden
#20 Slettet Bruger [1851997484] 18 år siden
Men bare rolig, det er en meget lille spoiler, som jeg synes fremgår indirekte i anmeldelsen..