Hvis ikke “Drengerøve 2” stadig gik i biografen, så ville “The Mortal Instruments: Dæmonernes by” nok have været et godt bud på netop den aktuelle film, man bør undgå mere end nogen anden. Vi har altså at gøre med et makværk af dimensioner, som buldrer og brager med dårlig action, dårlig CGI og dårligt design, og som samtidig plages af elendige karakterer, en elendig historie og elendige replikker. Hjælp venligst med at lade denne film lide en stille død, før det er for sent. Hvis vi er heldige, kan vi måske nå at kvæle denne franchise, før den får luft under vingerne!
#11 Toothless 11 år siden
Men min morbide nysgerrighed gør nu nok alligevel, at når den engang udkommer, så skal den da lejes og ses ... Når man i forvejen forventer absolut intet, så kan det da måske være, der er bare lidt, der forbløffer positivt?!! O.o
#12 lyspunkt 11 år siden
Mortal Instrumentes havde meget mere og kunne både ses af børn og af voksne helt op til 24 år.
Pludselig følte jeg alderdommens krogede hånd på min skulder.
#13 Lord Beef Jerky 11 år siden
#14 MOVIE1000 11 år siden
hehe, så det også. Synes det var pinligt, at høre pigernes mening om filmen/universet. Nu har jeg ikke set filmen eller læst bøgerne, men undskyld mig, er det ikke bare Twilight om igen? Og mhs til hvilken franchise der overtager Harry Potter/Twilight ville jeg nu mene at det er The Hunger Games der bærer faklen videre.
#15 lyspunkt 11 år siden
Det er vel lidt den samme suppe.
Jeg har svært ved at vurderer, hvem der er bedst fordi jeg slet ikke er målgruppen og bare sidder og bliver irriteret på den sødsuppeagtige dialog og handling, der skal være en del af disse film for at tale til tweens.
Aktionscenerne i Hunger games var ikke overvældende og filmen var så vidt jeg husker lidt rodet.
Målgruppen er nok bare glade for at deres bogserie er blevet filmatiseret og vil nok sluge det hele.
#16 nolzen 11 år siden
#17 Lord Beef Jerky 11 år siden
#18 wimmie 11 år siden
Hahahaha!
Verdens dårligste sammenligning :D
#19 Tarantrier 11 år siden
Min kritik går altså bare på, at filmen mangler så meget et fokus, at selv titlen er forvirrende. Men fair nok, hvis du fik lyst til at spille Diablo og din kæreste blev glad, så fik du jo i hvert fald mere ud af filmen, end jeg gjorde :)