Det er netop humoren og den afslappede afstandstagen til det seriøse, der får “Mr. and Mrs. Smith” til at fungere. Så snart den forsøger at blive mere rørstrømsk og alvorlig med hensyn til John og Janes forhold og den egentlige ægteskabelige krise, så taber den pusten. Dette medfører også at filmen hen mod slutningen mister lidt af sin nerve, men indtil da har det været en vanvittig og eksplosiv rutsjebanetur, fyldt med lækre actionsekvenser – Doug Liman kan virkelig sit kram – og en sprængfarlig duet i front.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-rabiez 18 år siden

Folk var generelt flade af grin i biografen hvor jeg så den. Selv synes jeg det er en af de mere vellykkede action-komedier de sidste par år.

Det var forfriskende at se en skuespiller som Brad Pitt der kan levere en oneline så overbevisende at det ikke kan mærkes at dette netop var noget manus-forfatteren bare skulle have præsset mellem sidebenene.

Noget andet end den sædvanlige falde-på-halen-komik med Ben Stiller, hvor man bare får lyst til at stikke sigselv i øjet med en gaffel.
Gravatar

#22 armadillo 18 år siden

Var jeg den eneste der spottede "The Tanks" T-shirt? :D - det var en Fight Club fan-shirt he he.
Gravatar

#23 filmz-sparrowed 18 år siden

#22 tror jeg ikke...har haft nævnt det i en anden tråd.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#24 DarkLight 18 år siden

Og så var det også tydeligt som neon i natten.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#25 morten8546 18 år siden

synes filmen holdt på sine promisser...

MEN, den første kærlighedsscene var AAALLLT for lang! Gider sq da ikke se 2 fjolser kigge hinanden i øjnene i +5min!
og den sidste Skudduel!!!

HVORFOR DØR/SLÅES DE UD, når SMITHS skyder SWAT folkene????!?!?

de bliver selv ramt max i deres kevlarer, men når de skyder swat folkene i deres kevlarer, så dør de...

DER var jeg nu ved at overfalde min kæreste, i stedet for at se filmen...


ellers en fed film, med scener der aldrig skulle ha været der.
(3/6)
Angela Dodson: "Are you going down?!?"
John Constantine: "Not if i can help it."
Gravatar

#26 filmz-Kadann 18 år siden

#25 -

Det er da meget godt at du ikke lige afslører en del af slutningen.. prøv at bruge spoiler-funktionen.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#27 filmz-Linda 18 år siden

Jeg så filmen i går i biografen - og den skal da helt klart ejes på dvd, men først når den kommer i en speciel edition udgave.

Jeg synes, at det er lidt komisk at se Vince Vaughn som Pitt's makker, når jeg lige har hørt de seneste rygter vedr. Mrs. Eks-Pitt aka. Jennifer Aniston og hendes romance med Vince Vaughn... Gad vide om Brad og Vince er venner i den rigtige verden???
Gravatar

#28 filmz-shark 18 år siden

der var ikke meget mening i det, var som om alle bare skulle skydes...
Gravatar

#29 elwood 18 år siden

synes den sluttede meget Brat, men den havde da sine øjeblike, især Brad Pitt var herlig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 filmz-Mizz-freak 17 år siden

overfladisk bundskraber , kedleigt og ucharmerende skuespil fra begge parter , kæmpe skuffelse !

Skriv ny kommentar: