Ligesom de imponerende skibe i filmens begyndelse kommer “The New World” med vinden tilsyneladende ud af det blå, men bringer, i stedet for splid og aggressivitet, tilbageholden grandiositet til et publikum, der ovenpå masser af adrenalinpumpet intensitet kan nyde rigtig godt af det kærkomne åndehul i biografmørket, som filmen leverer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 JannikAnd 13 år siden

#59 - Bed mest mærke i, at du havde anlagt Darth Vader stemme. Totalt fanboy :) Men ellers er jeg måske for farvet til at vurdere, for jeg tænder jo alene på at høre jeres sprøde klang. Two thumps way up :)
Gravatar

#62 Takfornu 13 år siden

#61 - You noticed ;-)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#63 JannikAnd 13 år siden

#62 - Jeg er vågen i dag :)
Gravatar

#64 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg vil også! Men jeg har desværre ikke set Days Of Heaven =(

The Thin Red Line - 10/10
Badlands - 9/10
The New World - 8/10

All good =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#65 Babo Rises 13 år siden

Muldgraver (47) skrev:
Jeg kan vist bare godt lide lange drag :)

Er du også velkommen til at synes :) jeg kan også (men ikke til enhver pris), når jeg føler jeg får noget igen, og det gør jeg slet ikke med en så tynd film som New World. Det lykkedes bedre i Malicks krigsfilm, selvom jeg ved gud også synes, at næsten 3 timer er en kende for meget dvalen ved det samme og samme.
Gravatar

#66 Muldgraver 13 år siden

Jeg tror også det er hvorvidt vi anser langdragene for nødvendige eller ej, vi er uenige om :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#67 BN 13 år siden

Babo Rises (65) skrev:
Det lykkedes bedre i Malicks krigsfilm, selvom jeg ved gud også synes, at næsten 3 timer er en kende for meget dvalen ved det samme og samme.

Nå, 3 timers dvale er da ikke så tosset!

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#68 Babo Rises 13 år siden

Jeg tror da pokker, at du har ret mht. langdragene :)
Gravatar

#69 Muldgraver 13 år siden

:D (også inden du rettede)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#70 Babo Rises 13 år siden

BN (67) skrev:
Nå, 3 timers dvale er da ikke så tosset!

;-)

Næh.. :)

Skriv ny kommentar: