Efter de første ti minutter har man fået nok af fed kvinde/tynd mand komikken, og man sidder i stilhed og venter på at filmen skal slutte. “Norbit” er så horribelt ringe, at ethvert håb om, at der vil dukke et eller andet op hen ad vejen, som gør filmen værd at se, udslukkes efterhånden som tæerne krummes igen og igen og man har bidt sine negle ned til rødderne i desperation over elendighederne oppe på lærredet.
Det grundlæggende problem i “Norbit” ud over et forfærdeligt cast, dårlig skuespil, intetsigende manuskript og fraværende instruktion er at alt, uden undtagelse, er set før – og set blive gjort så meget bedre.
#11 chandler75 17 år siden
#12 filmz-vassago 17 år siden
#13 inflector 17 år siden
#14 chandler75 17 år siden
#15 inflector 17 år siden
Det bedste han har lavet var nu det med Tamil sagen, jeg husker det i hvert fald som værende ganske morsomt, men det er jo efterhånden også ved at være nogle år siden.
#16 chandler75 17 år siden
#17 inflector 17 år siden
#18 macel 17 år siden
#19 filmz-kk84 17 år siden
Tyndt skuespil..
Troede den var sjovere, så blev ret skuffet over Norbit..
Det ikke sådan man er ved at falde ned at stolen af grin..
Man ved næsten på forhånd hva der skal ske i filmen..
Alligevel er den ikk den dårligste film man har set derfor er jeg ret sød når jeg giver den 3stjerner!!
Husk at se Tmnt den 30. Marts!!
Animation som aldrig før og mange forskellige kameravinkler der gør at man føler sig som den 5 turtle når man sidder inde i mørket..
Se den før din nabo! ;)
#20 Yoda 17 år siden
Hvad med at holde reklamationen af TMNT til de relevante tråde!