Kan nørden score superbaben? Ja, det kan han åbenbart godt ifølge den romantiske komedie “Overscoring”, men det hele er imidlertid så fortænkt, at man ved filmens slutning mest har lyst til at svare: Ja, men kun i filmens verden. Alligevel kommer slutningen som en lettelse efter en trættende omgang komikforladte pinligheder, der hurtigt skylles væk i sommerregnen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Spanner 13 år siden

Der er så godt som ingen morsomme jokes - og da slet ingen kloge.

Den er komplet formularisk. Det eneste, der var overraskende var, at hun på nogen måde kunne forelske sig i hovedpersonen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#12 filmz-Avenger- 13 år siden

Jeg var nu ret godt underholdt.

Man skal ikke se den her i håb om et nyt filmisk vidunder, men jeg fandt den sjov og hyggelig, og så synes jeg både Kirk og Molly er utrolig troværdige karakterer, mens jeg blev godt træt af Stainer og Devon som de lidt for klodsede og karikerede venner.

3/6 herfra for en af de bedre feelgood film jeg har set i et godt stykke tid (nu ser jeg heller ikke så mange).
Gravatar

#13 Zabriskie 13 år siden

Det må være hårdt at være nørd i virkeligheden, når filmverdenens nørd ser sådan ud.

Så Ebert giver denne 3/4, ligesom "There Will Be Blood". Utroligt.
Le temps détruit tout
Gravatar

#14 MMB 13 år siden

#13
Han gav Therw Will Be Blood 3½ stjerner. http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...
Gravatar

#15 dh-ad 13 år siden

Er der måske en smule bitterhed over livet gemt i anmeldelsen? :-)

Jeg syntes, at den var ret god. 4/6 herfra.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#16 Tommy Kristensen 13 år siden

Jeg var faktisk også underholdt - det er dumt dumt dumt. Men måtte nu alligevel trække på smilebåndet flere gange. Men nok ikke en film jeg kommer til hverken at se eller snakke om nogensinde igen...
Gravatar

#17 AP 13 år siden

Hehe, det er da også uundgåeligt at have nogle 'guilty-pleasures', amerikanske komedier i den her stil er bare ikke nogle af mine..

Skriv ny kommentar: